OdstÄ…pienie od umowy zawartej zdalnie (k upno biletu)

Data: 2013-12-23 22:52:13
Autor: PlaMa
OdstÄ…pienie od umowy zawartej zdalnie (k upno biletu)
Zarezerwowałem bilet na przejazd autokarem, ale w związku ze zmianą przyznanych mi urlopów nie będę mógł z niego skorzystać. Przewoźnik ma jakieś procedury anulowania biletu (kosztujące 1/4 wartości biletu _-_), z których zapewnię skorzystam. Niemniej zastanawiam się czy obowiązuje tu zasada 10 dni przy zakupie przez internet. Przypominam, że jest to rezerwacja na konkretny kurs o konkretnej godzinie.

Wydaje mi się, że chyba 10 dni tutaj nie działa, prawda?

Data: 2013-12-24 11:54:50
Autor: John Kołalsky
OdstÄ…pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

[...]

Jest konwencja Wiedeńska i jakieś przepisy z nią zgodne np dotyczące zwrotu tanich biletów lotniczych kupowanych przez internet

Data: 2013-12-24 13:23:26
Autor: .B:artek.
W dniu 23 gru 2013 22:52, PlaMa pisze:
[...]

Nie, umowy dotyczące usług transportowych nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-24 14:05:47
Autor: Marek Wisniewski
Odst±pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 13:23:26 UTC+1 u¿ytkownik .B:artek. napisa³:
W dniu 23 gru 2013 22:52, PlaMa pisze:

> Zarezerwowa³em bilet na przejazd autokarem, ale w zwi±zku ze zmian±

> przyznanych mi urlopów nie bêdê móg³ z niego skorzystaæ. Przewo¼nik ma

> jakie¶ procedury anulowania biletu (kosztuj±ce 1/4 warto¶ci biletu _-_),

> z których zapewniê skorzystam. Niemniej zastanawiam siê czy obowi±zuje

> tu zasada 10 dni przy zakupie przez internet. Przypominam, ¿e jest to

> rezerwacja na konkretny kurs o konkretnej godzinie.

> Wydaje mi siê, ¿e chyba 10 dni tutaj nie dzia³a, prawda?

Nie, umowy dotycz±ce us³ug transportowych nie podlegaj± mo¿liwo¶ci odst±pienia od umowy w terminie 10 dni.

-- .B:artek.

A w jakim terminie ?

Data: 2013-12-26 12:22:27
Autor: .B:artek.
Odst±pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu 24 gru 2013 23:05, Marek Wisniewski pisze:
A w jakim terminie ?

W ¿adnym. W ogóle nie mo¿na odst±piæ od takiej umowy na podstawie przepisów o zawieraniu umów na odleg³o¶æ.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-27 22:00:59
Autor: John Ko³alsky
Odst±pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

U¿ytkownik ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl>

A w jakim terminie ?

W ¿adnym. W ogóle nie mo¿na odst±piæ od takiej umowy na podstawie przepisów o zawieraniu umów na odleg³o¶æ.

To przecie¿ on siê nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki zwyk³y bilet na poci±g mo¿na zwróciæ do jego odjazdu.

Data: 2013-12-27 22:56:41
Autor: .B:artek.
W dniu 27 gru 2013 22:00, John Ko³alsky pisze:
To przecie¿ on siê nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwyk³y bilet na poci±g mo¿na zwróciæ do jego odjazdu.

Je¶li tak, to poddaj podstawê takiej mo¿liwo¶ci.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-28 01:54:41
Autor: Sonn
W dniu 2013-12-27 22:56, .B:artek. pisze:
W dniu 27 gru 2013 22:00, John Ko³alsky pisze:
To przecie¿ on siê nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwyk³y bilet na poci±g mo¿na zwróciæ do jego odjazdu.

Je¶li tak, to poddaj podstawê takiej mo¿liwo¶ci.

Regulaminy przewo¼ników?

--
Sonn

Data: 2013-12-28 18:29:19
Autor: John Ko³alsky
Odst±pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

U¿ytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl>

To przecie¿ on siê nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwyk³y bilet na poci±g mo¿na zwróciæ do jego odjazdu.

Je¶li tak, to poddaj podstawê takiej mo¿liwo¶ci.

Regulaminy przewo¼ników?

Raczej ta konwencja i odpowiednia ustawa

Data: 2013-12-28 20:46:00
Autor: .B:artek.
W dniu 28 gru 2013 18:29, John Ko³alsky pisze:

Raczej ta konwencja i odpowiednia ustawa

Szczegó³y? Bo co¶ dzwoni, ale nie w tym ko¶ciele. Konwencja wiedeñska o czym? O miêdzynarodowej sprzeda¿y towarów?

--
..B:artek.

Data: 2013-12-29 00:42:25
Autor: John Ko³alsky
[...]

o transporcie, m.in. o tym zwracaniu biletów lotniczych

Data: 2013-12-29 10:21:57
Autor: .B:artek.
W dniu 29 gru 2013 00:42, John Ko³alsky pisze:
Szczegó³y? Bo co¶ dzwoni, ale nie w tym ko¶ciele. Konwencja wiedeñska
o czym? O miêdzynarodowej sprzeda¿y towarów?

o transporcie, m.in. o tym zwracaniu biletów lotniczych

OK, podaj szczegó³y: dok³adn± nazwê aktu prawnego, konkretny przepis. Bo tak to ja mogê podaæ rezolucjê ONZ o przewozach autokarowych jako podstawê do zwrotu biletu i te¿ to bêdzie wygl±da³o m±drze.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-29 20:03:17
Autor: John Ko³alsky
[...]

We¼¿e sobie poszukaj

Data: 2013-12-29 22:00:22
Autor: .B:artek.
Odst±pienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu 29 gru 2013 20:03, John Ko³alsky pisze:
We¼¿e sobie poszukaj

Bycie nieuprzejmym gburem nie wyd³u¿a za krótkiego penisa, ani nie powoduje, ¿e wygl±dasz na m±drzejszego. Wrêcz przeciwnie: pokazuje, ¿e potrafisz jedynie bredziæ co¶ o jakiej¶ konwencji, o której nie masz szerszego pojêcia.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-31 14:17:18
Autor: John Ko³alsky
[...]

A z makówk± wszystko ok ? Odpowiedzia³em pytaj±cemu co wiedzia³em z czystej uprzejmo¶ci a nie dla jakiego¶ niusowego ciecia co tu siedzi a g...o robi.

OdstÄ…pienie od umowy zawartej zdalnie (k upno biletu)