Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

Data: 2013-12-24 13:23:26
Autor: .B:artek.
Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu 23 gru 2013 22:52, PlaMa pisze:
Zarezerwowałem bilet na przejazd autokarem, ale w związku ze zmianą
przyznanych mi urlopów nie będę mógł z niego skorzystać. Przewoźnik ma
jakieś procedury anulowania biletu (kosztujące 1/4 wartości biletu _-_),
z których zapewnię skorzystam. Niemniej zastanawiam się czy obowiązuje
tu zasada 10 dni przy zakupie przez internet. Przypominam, Ĺźe jest to
rezerwacja na konkretny kurs o konkretnej godzinie.

Wydaje mi się, że chyba 10 dni tutaj nie działa, prawda?

Nie, umowy dotyczące usług transportowych nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-24 14:05:47
Autor: Marek Wisniewski
W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 13:23:26 UTC+1 użytkownik .B:artek. napisał:
> [...]

Nie, umowy dotyczące usług transportowych nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.

A w jakim terminie ?

Data: 2013-12-26 12:22:27
Autor: .B:artek.
Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu 24 gru 2013 23:05, Marek Wisniewski pisze:
A w jakim terminie ?

W żadnym. W ogóle nie można odstąpić od takiej umowy na podstawie przepisów o zawieraniu umów na odległość.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-27 22:00:59
Autor: John Kołalsky
Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

Użytkownik ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl>

A w jakim terminie ?

W żadnym. W ogóle nie można odstąpić od takiej umowy na podstawie przepisów o zawieraniu umów na odległość.

To przecież on się nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki zwykły bilet na pociąg można zwrócić do jego odjazdu.

Data: 2013-12-27 22:56:41
Autor: .B:artek.
W dniu 27 gru 2013 22:00, John Kołalsky pisze:
To przecież on się nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwykły bilet na pociąg można zwrócić do jego odjazdu.

Jeśli tak, to poddaj podstawę takiej możliwości.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-28 01:54:41
Autor: Sonn
W dniu 2013-12-27 22:56, .B:artek. pisze:
W dniu 27 gru 2013 22:00, John Kołalsky pisze:
To przecież on się nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwykły bilet na pociąg można zwrócić do jego odjazdu.

Jeśli tak, to poddaj podstawę takiej możliwości.

Regulaminy przewoźników?

--
Sonn

Data: 2013-12-28 18:29:19
Autor: John Kołalsky
Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)

Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl>

To przecież on się nie pyta o te przepisy tylko jakiekolwiek. Np taki
zwykły bilet na pociąg można zwrócić do jego odjazdu.

Jeśli tak, to poddaj podstawę takiej możliwości.

Regulaminy przewoźników?

Raczej ta konwencja i odpowiednia ustawa

Data: 2013-12-28 20:46:00
Autor: .B:artek.
W dniu 28 gru 2013 18:29, John Kołalsky pisze:

Raczej ta konwencja i odpowiednia ustawa

Szczegóły? Bo coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Konwencja wiedeńska o czym? O międzynarodowej sprzedaży towarów?

--
..B:artek.

Data: 2013-12-29 00:42:25
Autor: John Kołalsky
[...]

o transporcie, m.in. o tym zwracaniu biletów lotniczych

Data: 2013-12-29 10:21:57
Autor: .B:artek.
W dniu 29 gru 2013 00:42, John Kołalsky pisze:
Szczegóły? Bo coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Konwencja wiedeńska
o czym? O międzynarodowej sprzedaży towarów?

o transporcie, m.in. o tym zwracaniu biletów lotniczych

OK, podaj szczegóły: dokładną nazwę aktu prawnego, konkretny przepis. Bo tak to ja mogę podać rezolucję ONZ o przewozach autokarowych jako podstawę do zwrotu biletu i też to będzie wyglądało mądrze.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-29 20:03:17
Autor: John Kołalsky
[...]

Weźże sobie poszukaj

Data: 2013-12-29 22:00:22
Autor: .B:artek.
Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)
W dniu 29 gru 2013 20:03, John Kołalsky pisze:
Weźże sobie poszukaj

Bycie nieuprzejmym gburem nie wydłuża za krótkiego penisa, ani nie powoduje, że wyglądasz na mądrzejszego. Wręcz przeciwnie: pokazuje, że potrafisz jedynie bredzić coś o jakiejś konwencji, o której nie masz szerszego pojęcia.

--
..B:artek.

Data: 2013-12-31 14:17:18
Autor: John Kołalsky
[...]

A z makówką wszystko ok ? Odpowiedziałem pytającemu co wiedziałem z czystej uprzejmości a nie dla jakiegoś niusowego ciecia co tu siedzi a g...o robi.

Odstąpienie od umowy zawartej zdalnie (kupno biletu)