[E51] Odstająca obudowa

Data: 2009-08-26 08:18:05
Autor: mnm
[E51] Odstająca obudowa
Wczoraj odebrałem nowy aparat z salonu (tytułowy E51).
Pochodziłem z nim chwilę, był w kieszeni. Kiedy go wyciągnąłem zauważyłem, że po lewej stronie pomiędzy wyświetlaczem a metalową obudową jest szpara, w którą weszło kilka paprochów.
Po drugiej stronie po uważnym przyglądnięciu się nie widzę takiej szczeliny - może coś jest (metal wystaje ponad wyświetlacz), ale minimalnie i nie aż tak żeby weszły paprochy, nie ma tam chyba szczeliny.
Czy wy zauważyliście u siebie coś podobnego? Ten typ tak ma?
Bo wg mnie to jest wada i zamierzam jutro iść to zgłosić jako niezgodność towaru z umową. Z czymś takim pewnie za kilka dni będę miał pełno kurzu na wyświetlaczu.

http://img510.imageshack.us/img510/8186/prawa1.jpg

mnm

Data: 2009-08-26 10:57:22
Autor: Amir
[E51] Odstająca obudowa

http://img510.imageshack.us/img510/8186/prawa1.jpg

mam 3 takie telefony w rodzinie
i faktycznie na jednym z stycznia tez tak odstaje

Data: 2009-08-26 11:51:51
Autor: m4rcin
[E51] Odstająca obudowa
Amir pisze:

http://img510.imageshack.us/img510/8186/prawa1.jpg

mam 3 takie telefony w rodzinie
i faktycznie na jednym z stycznia tez tak odstaje

Nie reklamowałeś?
Czy zbiera się przez to kurz na wyświetlaczu?

mnm

Data: 2009-08-26 15:10:11
Autor: Wycior
[E51] Odstająca obudowa
Czy zbiera się przez to kurz na wyświetlaczu?

Zbiera się i to grubo. Nie mam juz E51 więc nie powiem jak bylo u mnie ze szczelinami, ale kurz zbieral sie nie miłosirnie. Srednio co pół roku otwierałem go aby ten kurz usunąć.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-28 09:54:03
Autor: Amir
[E51] Odstająca obudowa

mam 3 takie telefony w rodzinie
i faktycznie na jednym z stycznia tez tak odstaje

Nie reklamowałeś?
Czy zbiera się przez to kurz na wyświetlaczu?

i w jednej i w drugiej się nazbierał

obie były czyszczone

jenda ma 1,5 roku
jedna ma 8 miesięci

a trzecia żony ma 2 lata i kurzu raczej nie widac :)

ale Moja Piękność inaczej eksploatuje telefon

pozdrawiam

[E51] Odstająca obudowa