Odstający modem w laptopie

Data: 2011-05-25 15:41:56
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
Witam!

Odstający modem w laptopie to niebezpieczeństwo
jego uszkodzenia. Widziałam u kogoś modem
podłączony do krótkiego przedłużacza, a ten
przyklejony do obudowy laptopa. Wyglądało to
bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-05-25 15:23:46
Autor: Waldek Godel
Odstający modem w laptopie
Dnia Wed, 25 May 2011 15:41:56 +0200, Zofia napisał(a):

Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?

tak, modem w środku jako karta miniPCI albo miniPCI-express

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2011-05-25 16:30:00
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?
Słowo <profesjonalne> ujęłam w cudzysłów.
Chodzi o przyczepienie modemu, a nie zmianę modemu
na kartę.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-05-25 15:32:46
Autor: Waldek Godel
Odstający modem w laptopie
Dnia Wed, 25 May 2011 16:30:00 +0200, Zofia napisał(a):

Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?
Słowo <profesjonalne> ujęłam w cudzysłów.
Chodzi o przyczepienie modemu, a nie zmianę modemu
na kartę.

Trzeba było sie dokładnie określić. Modem wewnętrzny jest rozwiązaniem
zarówno najbardziej profesjonalnym jak i "profesjonalnym".
Na drugim miejscu zapewne będą karty PCMCIA lub PC-Card, bo mało wystają,
albo nie wystają wcale, poza anteną.
Miejsce trzecie to MiFi. Później długo długo nic i dopiero później modemy USB, które są daleko od
jakiejkolwiek profesjonalności.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2011-05-25 16:41:40
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
Później długo długo nic i dopiero później modemy USB, które są daleko od
jakiejkolwiek profesjonalności.
I Ty takowego nie używasz?

Zofia

Data: 2011-05-25 15:44:08
Autor: Waldek Godel
Odstający modem w laptopie
Dnia Wed, 25 May 2011 16:41:40 +0200, Zofia napisał(a):

Później długo długo nic i dopiero później modemy USB, które są daleko od
jakiejkolwiek profesjonalności.

I Ty takowego nie używasz?

zdefiniuj "używanie"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-05-25 16:51:02
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
Użyłam słowo "profesjonalne" dla podkreślenia
kontrastu w stosunku do nieestetycznego
przyklejenia kabla przedłużającego do obudowy
laptopa przy pomocy byle taśmy klejącej.
I tyle.
To ostatnie moje wyjaśnienie słowa "profesjonalny"
użytego przeze mnie na użytek tego wątku.
Czerpiaj się kogoś innego.

Zofia

Data: 2011-05-25 16:58:56
Autor: SDD
Odstający modem w laptopie

Użytkownik "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl> napisał w wiadomości news:4ddd1756$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

laptopa przy pomocy byle taśmy klejącej.
I tyle.

No ale co Ty bys chciala?
Jesli masz modem USB to musisz go wlozyc do gniazda USB - jak sie ni epodoba przyklejenei kabla to moze przywiaz guma od majtek
Ja wlasnie nigdy nie uzytkowalem modemu USB dlatego, ze by wystawal - to dobre do komputerow stacjonarnych, ewentualnei routerow 3G.
Do laptopa w podrozy zawsze korzystam z modemu w formie karty - wczesniej PCMCIA, teraz Xpress Card

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-25 17:09:00
Autor: SDD
Odstający modem w laptopie

Użytkownik "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl> napisał w wiadomości news:4ddd1756$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

A tu, gdybys nie miala majtek z odpowiedni agumą:

http://allegro.pl/adapter-katowy-mini-usb-wtyk-gniazdo-i1615463293.html

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-25 17:11:13
Autor: SDD
Odstający modem w laptopie

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:irj62b$82b$1news.onet.pl...

http://allegro.pl/adapter-katowy-mini-usb-wtyk-gniazdo-i1615463293.html

Ups - to jest "mini USB" - ale skoro sa mini, to i pewnie sa tez standardowe

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-25 19:27:24
Autor: Pan Piskorz
Odstający modem w laptopie
W dniu 2011-05-25 16:51, Zofia pisze:
Czerpiaj się kogoś innego.

Nie dyskutuj z tym pajacem. To znany idiota. Zachowuje się jak pies usenetu na wielu grupach. Należy powiedzieć, że wiedza tego człowieka na każdy podejmowany temat jest żadna lub znikoma. Do tego dochodzi kompletny brak szacunku co do opinii innych i skrajna nietolerancja w przypadku niewiedzy pytających (jeśli Google zatrudnia kiboli, to WG jest jednym z nich).
P.

Data: 2011-05-26 01:41:09
Autor: G Nowak
Odstający modem w laptopie
[...]

Czepiasz sie. I tak wykazal sie tolerancja odpowiadajac sensownie na pozbawione sensu pytanie.

--
Pozdr

Data: 2011-05-25 16:45:02
Autor: SDD
Odstający modem w laptopie

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1jhem95xoodso.dlglepper.institute.com...

Miejsce trzecie to MiFi.

Mozna zrobic taka proteze MiFi - kupujac Router 3G. Zazwyczaj takie ustrojstwa maja gniazdo USB, czesto tez PCMCIA albo Xpress Card i mozna tam wlozyc modem. Ja z takiego korzystam w domu (z tym, ze modem podlaczam na PCMCiA)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-25 15:48:43
Autor: Waldek Godel
Odstający modem w laptopie
Dnia Wed, 25 May 2011 16:45:02 +0200, SDD napisał(a):

[...]

to prawda, tyle, że takie rozwiązanie zazwyczaj się mija z ideą laptopa i
modemu USB do niego, która to jakoś zawsze była związana z przenośnoscią
(czy chociaż z przewoźnością jeżeli mamy na myśli tzw. "laptopy" z ekranami
17" i więcej).
Tym bardziej, że w _normalnej_ sytuacji modem 3G jako stacjonarny internet,
poza pewnymi wyjątkami jest najgorszym możliwym rozwiązaniem. Bo drogi, bo
ograniczony, bo za moment będzie przestarzały, bo będzie obslugiwal mniej
niż połowę operatorów/ofert itp..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2011-05-25 22:49:21
Autor: J.F.
Odstający modem w laptopie
On Wed, 25 May 2011 16:45:02 +0200,  SDD wrote:
[...]

A nie lepiej przejrzec odpowiedzi na pytanie Pszemola - czyli jaki
najtanszy telefon potrafi udostepnic swoje polaczenie internetowe
przez Wifi.

J.

Data: 2011-05-25 21:52:24
Autor: Waldek Godel
Odstający modem w laptopie
Dnia Wed, 25 May 2011 22:49:21 +0200, J.F. napisał(a):

A nie lepiej przejrzec odpowiedzi na pytanie Pszemola - czyli jaki
najtanszy telefon potrafi udostepnic swoje polaczenie internetowe
przez Wifi.

błogosławioną naturą plonkownicy jest to, że się nie widzi, co troll pisze.
Możesz mu odpowiedzieć sam, tylko proszę, na priv, nie wyciągaj tego z
szamba.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-05-25 23:14:21
Autor: animka
Odstający modem w laptopie
W dniu 2011-05-25 22:49, J.F. pisze:
[...]

A ten cały Pszemol to w swojej Ameryce nie może się zapytać?

--
animka

Data: 2011-05-26 06:52:02
Autor: J.F.
Odstajšcy modem w laptopie
On Wed, 25 May 2011 23:14:21 +0200,  animka wrote:
[...]

Nie, bo szukal rozwiazania ne Europe :-P

A poza tym szukal dokladnie tego co kolega proponuje - czyli
funkcjonalnie router GSM/UMTS->Wifi, ale w wersji kieszonkowej.

Jakby tak jeszcze potrafil obsluzyc dwie karty i mogl zastapic
normalny telefon :-)

J.

Data: 2011-05-25 16:00:19
Autor: TGor
Odstający modem w laptopie
On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:

Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?

Pozdrawiam
Zofia

Modemy miewają przedłużacz i klips do obudowy. Niestety w wyjątkowo nietwarzowym kolorze, niepasującym do szminki i torebki. :(

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-05-25 16:13:14
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
[...]
Jeszcze zapomniałeś dodać, że masz porażające poczucie humoru.

Zofia

Data: 2011-05-25 18:55:08
Autor: TGor
Odstający modem w laptopie
On 2011-05-25 16:13, Zofia wrote:

[...]

Zapomniałaś dodać, że nie jesteś lotna: są klipsy do modemów, podpisów się nie komentuje, ten podpis to cytat.

Data: 2011-05-25 16:09:51
Autor: elmer radi radisson
Odstający modem w laptopie
On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:

[...]

Profesjonalnym rozwiazaniem bedzie uzycie wewnetrznego modemu GSM,
ale konstrukcja nie kazdego laptopa na to pozwala.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-25 18:18:13
Autor: Rafał Łukawski
Odstający modem w laptopie
On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:
Witam!

[...]

Niektóre modemy 3G mają antenkę w kształcie motylka, jest delikatna, ale można ją schować, dzięki czemu w czasie transportu ew. bez wykorzystywania modemy, karta tylko nieznacznie wystaje z Notebooka.

Oczywiście najlepsze są modemy wbudowane, ale ciężko coś takiego dorobić (antena modemu zazwyczaj wbudowana jest w obudowę)

tego problemu?

Pozdrawiam
Zofia

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-05-25 18:25:36
Autor: JoteR
Odstający modem w laptopie
"Zofia" napisała:

[...]

Tak, w postaci telefonu w kieszeni lub torebce, łączącego się z komputerem bezprzewodowo - albo poprzez Bluetooth jako modem o nienachalnej szybkości, albo poprzez Wi-Fi jako router. Moja małżonka używa tego drugiego rozwiązania, wykorzystując swój Wave 723.

JoteR

Data: 2011-05-25 21:27:58
Autor: animka
Odstający modem w laptopie
W dniu 2011-05-25 18:25, JoteR pisze:
"Zofia" napisała:

[...]

Jaki zasięg ma sz.państwa router? Bo mój do 100 m.

--
animka

Data: 2011-05-25 18:57:11
Autor: Pan Piskorz
Odstający modem w laptopie
W dniu 2011-05-25 15:41, Zofia pisze:
Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
tego problemu?

W mieszkaniu używam routera, do którego przypinam modem.
Łączę się z internetem poprzez wi-fi nie narażając niczego na urwanie.
P.

Data: 2011-05-28 17:47:31
Autor: Grzegorz S
Odstający modem w laptopie
Zofia <prosze@nie_pisac.pl> wrote:
[...]

http://www.dealextreme.com/p/usb-male-to-female-adapter-white-30618

Proponuję taki adapterek i nic się nie ułamie.

--
gs

Data: 2011-05-28 20:20:22
Autor: Zofia
Odstający modem w laptopie
[...]

Bardzo Ci dziękuję. To jest dokładnie to, czego mi potrzeba.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-05-28 23:55:24
Autor: Marek Dyjor
Odstający modem w laptopie
Zofia wrote:
[...]

laptop z wbudowanym modem czy to w postaci karty czy modułu do środka.

Szkoda że ostatnio karty też mają taki wystający badziew.  Mam stara kartę PCIMCIA która nic nie ma tylko gniazdo na antenke i na zestaw słuchawkowy, nie wiem czy teraz do kupienia.

Odstający modem w laptopie