Odstosunkuj się od Kościoła, lefebrysto

Data: 2012-03-13 19:33:51
Autor: Grzegorz Z.
Odstosunkuj się od Kościoła, lefebrysto
"Miejcie się na baczności przed fałszywymi prorokami. Oni przychodzą do was
w przebraniu owczym, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami."

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-13 14:16:18
Autor: Antenka
On 13 Mar, 19:33, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

"Miejcie się na baczności przed fałszywymi prorokami. Oni przychodzą do was w przebraniu owczym, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami."

Tego ciebie nauczył "starszy"  na sekciarskiej szkółce niedzielnej?

Antenka

Data: 2012-03-13 22:24:51
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Akurat nie, pierwszy raz usłyszałem to od "animatora" zboru "Odnowy w Duchu
Świętym".

Data: 2012-03-13 21:15:08
Autor: K.S.
dziękuję
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości
| (.................)
| -- | "Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z
| baniaczka to mam inne wyjście na taką sytuację"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dzięki za ciągłe przytaczanie powyższego cytatu. Im dłużej się go ogląda, tym bardziej człowiek jest porażony jego bezgraniczną głupotą. Ewenement.
Miewykluczone jednak że intencja był inna - i po ujawnieniu całej wypowiedzi okaże się to niezmierną mądrością, acz wyrażoną w formie idiotycznej.

Data: 2012-03-13 21:26:07
Autor: u2
dziękuję
W dniu 2012-03-13 21:15, K.S. pisze:
> [...]
Dzięki za ciągłe przytaczanie powyższego cytatu. Im dłużej się go ogląda, tym bardziej człowiek jest porażony jego bezgraniczną głupotą.

No nie, pani Maria, nie bedzie miala nawet sily aby podjac za siebie
odpowiedzialnej diecezji w tej odpowiedzialnej chwili. No chyba, ze sie
gdzies przeleci.

Data: 2012-03-13 22:12:17
Autor: Grzegorz Z.
Odstosunkuj się od Kościoła, lefebrysto
A ty odstosunkuj się od mojej sygnaturki. --

Data: 2012-03-13 21:22:22
Autor: K.S.
dziękuję
> [...]
| (.................)
| -- | "Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z
| baniaczka to mam inne wyjście na taką sytuację"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dzięki za ciągłe przytaczanie powyższego cytatu. Im dłużej się go ogląda,
tym bardziej człowiek jest porażony jego bezgraniczną głupotą. Ewenement.
Niewykluczone jednak że po przytoczeniu kontekstu zdanie to okaże się
niezmierną mądrością, acz wyrażoną w formie idiotyczno-analfabetycznej..
P.S.
Ale nie wyjeżdżaj z tym idiotycznym "sygnaturek się nie komentuje", bo
zacznę wstawiać Ci taką że...

Data: 2012-03-13 22:13:03
Autor: Grzegorz Z.
Odstosunkuj się od Kościoła, lefebrysto
Ale nie wyjeżdżaj z tym idiotycznym "sygnaturek się nie komentuje", bo
zacznę wstawiać Ci taką że...

Wstaw sobie jaką chcesz a od mojej się odstosunkuj.