Odstraszacze zwiarz±t - co polecacie?

Data: 2011-10-17 22:33:14
Autor: to
Odstraszacze zwiarz±t - co polecacie?
begin dorato
Czeka mnie trochÄ™ jazdy przez tereny zalesione. Czy znacie jakieÅ›
sprawdzone środki do odstraszania zwierząt? Widziałem reklamę jakiś
gadzetów do montowania z przodu samochodu które ponoć emitują dzwieki
odstraszające zwierzeta z dużej odległości. Ma ktoś jakies
doświadczenia?

Ksenony dobrze odstraszają. Nie żartuję. I pewnie jeszcze głośny wydech.

Odstraszacze zwiarz±t - co polecacie?