Odstrzelić Kaczyńskiego się nie da..

Data: 2010-09-30 14:15:35
Autor: mastodont
Odstrzelić Kaczyńskiego się nie da..
Ekipa Tuska i Komorowskiego mając już powyżej uszu Jarosława, postanowiła zlecić jego zabójstwo Szakalowi, najlepszemu płatnemu mordercy na świecie. Szakal się zadania podjął. Po miesiącu zwrócił zaliczkę i załamany nerwowo tłumaczy iż zadanie jest absolutnie nie do wykonania. -Dlaczego??!! -Dlatego że za każdym razem jak mam już faceta na celowniku, to ciągle mnie ktoś trąca łokciem i krzyczy radośnie: No, strzelajżesz wreszcie, strzelaj!!

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-30 14:19:01