Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?

Data: 2009-06-24 20:56:15
Autor: Wojciech G.
Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?
Użytkownik "Marcin N" napisał :
Czy próbowali¶cie od¶wieżać skórzane rękawice (które szybko przestaj± pachnieć ¶wieżo¶ci±) sprayem antybakteryjnym do butów?
Może macie inne sposoby na od¶wieżanie wnętrza rękawic. Jeżdżę od miesi±ca i po wyjęciu dłoni z rękawic - tak mi ¶mierdz±, że nawet umycie r±k mydłem nie chce pomóc.

Mam to samo. Ostatnio nawet wyprałem ręcznie, potem wymiana wody i zostawiłem w misce z proszkiem i wod± na parę godzin. Potem kilkukrotne płukanie. Po wyschnięciu pojechałem na zlocik, wyj±łem łapki i jebiom dalej. Szukam nowych, chyba nie ma wyj¶cia.
To s± jakie¶ skórzane z bazaru, kupione za 140 zyla. Przelatałem w nich 3 lata. Teraz spróbuję chyba jakich¶ lepsiejszych. Ogl±dałem fajne Heldy, podobuj± mi się też ProSummery BMW.
--
PZDR
Wojciech G.

Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?