Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?

Data: 2009-06-25 10:11:29
Autor: Marcin N
Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?
Kupiłem wczoraj w sklepie obuwniczym spray odkażaj±co-od¶wieżaj±cy. Jaki¶ nano-super-hiper-jony-srebra.
Wieczorem wypsikałem rękawice od ¶rodka. Na razie JEST DOBRZE.

MN

Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybak teryjnym do butów?