Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybakteryjnym do butów?

Data: 2009-06-24 16:00:28
Autor: BartekGSXF
Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybakteryjnym do butów?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1t4tg$stl$1news.onet.pl...
Witam,

Czy próbowali¶cie od¶wieżać skórzane rękawice (które szybko przestaj± pachnieć ¶wieżo¶ci±) sprayem antybakteryjnym do butów?

Może macie inne sposoby na od¶wieżanie wnętrza rękawic. Jeżdżę od miesi±ca i po wyjęciu dłoni z rękawic - tak mi ¶mierdz±, że nawet umycie r±k mydłem nie chce pomóc.
Witam
Albo masz strasznego pecha albo po prostu zainwestowales w nie te ciuchy co trzeba. :)
Okazuje sie, ze warto zainwestowac w lepsze-drozsze ciuchy:)
Spodnie uzytkowane przeze mnie nie smierdza, pomimo uzywania ich przez 4 lata. Pranie raz w roku pomiedzy sezonami.
Kurtka IXON prana raz w roku, smierdzi tylko pod koniec sezonu, ale tu akurat sie sam nacialem i kupilem kurtke bez wypinanej membrany. Za to jest nieprzemakalna :)
Rekawice jak juz napisalem wczesniej.
Kask tysz nie smierdzi. Nolan z wypinana wysciolka prana raz w roku.
pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Od¶wieżanie rękawic skórzanych sprayem antybakteryjnym do butów?