Od¶wieżony Citi

Data: 2013-07-21 15:32:18
Autor: kashmiri
Od¶wieżony Citi
Jednak uporali się szybciej niż planowali. Wła¶nie się zalogowałem, na razie wygl±da, że wszystko działa.

Interfejs chyba trochę płynniejszy, sprawia odrobinkę lepsze wrażenie (choć nadal jest 15 lat do tyłu za konkurencj±). Nie wiem, czy ta płynno¶ć to zasługa nowych serwerów, czy liczby zalogowanych klientów.

Kto¶ zauważył jakie¶ zmiany?

Data: 2013-07-21 22:23:01
Autor: Marek Kowalczyk (chess_m)
Od¶wieżony Citi

Kto¶ zauważył jakie¶ zmiany?
Ja zobaczyłem drug± kartę (wtórnik do karty kredytowej małżonki)
oprócz swojej. Mała rzecz ale cieszy.

Mój telefon zgłosił że jest dostępna aktualizacja CitiMobile. Nie wiem czy ma to zwi±zek czy nie.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2013-07-22 00:45:31
Autor: ls
Od¶wieżony Citi
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 07:23:01 UTC+2 użytkownik Marek Kowalczyk (chess_m) napisał:

Mój telefon zgłosił że jest dostępna aktualizacja CitiMobile. Nie wiem czy ma to zwi±zek czy nie.

Citi Mobile wreszcie bez problemow dal sie zainstalowac na tablecie.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-22 00:58:18
Autor: luc
Od¶wieżony Citi
Dobra wiadomo¶ć - nareszcie dwie karty widoczne pod jednym loginem. Zła - moj± MC World przerobili na Gold... Gdzie s± moje punkty? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-22 10:26:57
Autor: mcs
Od¶wieżony Citi
Użytkownik "luc" <bananek@gmx-topmail.de> napisał w wiadomo¶ci news:6231bcb1-a69f-4283-b93e-c6ad0d868a11googlegroups.com...

Zła - moj± MC World przerobili na Gold...

Witam w (kanapowym?) klubie!

mcs

Data: 2013-07-22 11:33:47
Autor: Andrzej Kubiak
Od¶wieżony Citi
Dnia Mon, 22 Jul 2013 00:58:18 -0700 (PDT), luc napisał(a):

moj± MC World przerobili na Gold...

Visę Platinum też przerobili. :)

AK

Data: 2013-07-22 02:40:02
Autor: luc
Od¶wieżony Citi
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 11:33:47 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Dnia Mon, 22 Jul 2013 00:58:18 -0700 (PDT), luc napisał(a):

> moj± MC World przerobili na Gold...

Visę Platinum też przerobili. :)

MC w tym kolorze zostawili w spokoju...

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-23 05:38:42
Autor: ls
Od¶wieżony Citi
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 09:58:18 UTC+2 użytkownik luc napisał:
Dobra wiadomo¶ć - nareszcie dwie karty widoczne pod jednym loginem. Zła - moj± MC World przerobili na Gold... Gdzie s± moje punkty? ;-)

No ja tez zobaczylem naraz wszystkie karty Citi.
Zachowaly swoje kolory.
Teraz niepotrzebnie mam 2 loginy.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-23 23:23:57
Autor: lolekanabolek
Odświeżony Citi
 ls <lswp@wp.pl> Wrote in message:
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 07:23:01 UTC+2 użytkownik Marek Kowalczyk (chess_m) napisał:

Mój telefon zgłosił że jest dostępna aktualizacja CitiMobile. Nie wiem czy ma to związek czy nie.

Citi Mobile wreszcie bez problemow dal sie zainstalowac na tablecie.

a mojego nexusa nadal nie trawi
Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-07-24 03:57:49
Autor: odlotyzrzeszowa
Od¶wieżony Citi
[...]

 U mnie w systemie jest też zmiana - nr rachunku do spłaty! Ciekawe czyj rachunek mam podpięty, sprawdzałem na infolini mam spłacać na stary numer, bo ten nie jest mój :D

Data: 2013-07-24 13:16:41
Autor: AdIk
Od¶wieżony Citi
W dniu 2013-07-24 12:57, odlotyzrzeszowa@gmail.com pisze:
[...]

U mnie podczas zamawiania nagrody (voucher) był widoczny inny nr telefonu komórkowego niż powinien ;)

Data: 2013-07-24 05:21:01
Autor: luc
Od¶wieżony Citi
W dniu ¶roda, 24 lipca 2013 13:16:41 UTC+2 użytkownik AdIk napisał:

U mnie podczas zamawiania nagrody (voucher) był widoczny inny nr telefonu komórkowego niż powinien ;)

A widzieli¶cie nagrodę "Zniesienie opłaty rocznej"?

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-24 22:21:30
Autor: ls
Od¶wieżony Citi
W dniu ¶roda, 24 lipca 2013 14:21:01 UTC+2 użytkownik luc napisał:
A widzieli¶cie nagrodę "Zniesienie opłaty rocznej"?

Taka nagroda przysluguje, jak wyrazisz chec rezygnacji z karty ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-30 12:40:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Od¶wieżony Citi

"ls" 6b58726e-0a6b-4c2f-a146-c30eae2050dc@googlegroups.com

A widzieli¶cie nagrodę "Zniesienie opłaty rocznej"?

Taka nagroda przysługuje, jak wyrazisz chęć rezygnacji z karty ;)

Ja nie płacę w Citi za nic i mam tam do dyspozycji w sumie 8500 plnów na
kredytówkach. Nie wyrażam też okresowo/periodycznie chęci rezygnacji. Nie
otrzymuję wyci±gów papierowych i co miesi±c wpłacam 2kpln na ROR. Gdy którego¶
razu miesi±c miał się q końcowi a wpłaty nie było, Citi zadzwonił do mnie
i przypomniałA mi o potrzebie wpłacenia oraz zauważyłA, że ¶rodki na wpłatę
leż± odłogiem na koncie oszczędnym, gdzie grozi im belczenie? No -- niezupełnie
tak... Bank nie nazwał tego po imieniu -- belczeniem, ale jako¶ inaczej.

Data: 2013-07-22 20:32:00
Autor: MK
Od¶wieżony Citi
 kashmiri <kacper.rucinski@gmail.com> Wrote in message:
Jednak uporali się szybciej niż planowali. Wła¶nie się zalogowałem, na razie wygl±da, że wszystko działa.

Kto¶ zauważył jakie¶ zmiany?

potwierdzenia przelewu wykonanego miesi±c temu pobrać nie mogę,
 wywala komunikat, że przelew nadzór wykonany najbliższ± sesja i
 wtedy będę mógł pobrać potwierdzenie. przelew z karty zlecony
 wczoraj nie wyszedł. w aplikacji mobilnej przelewów wykonać nie
 można, bo wywala brak rachunków Ľródłowych. jako, że w Citi mam
 tylko, dla mnie kiszka.

MK

Data: 2013-07-22 20:39:07
Autor: Kamil Jońca
Od¶wieżony Citi
kashmiri <kacper.rucinski@gmail.com> writes:

[...]

Nie mogę pobrać zestawienia transakcji za ostatni miesi±c.

KJ

What is wanted is not the will to believe, but the will to find out,
which is the exact opposite.
-- Bertrand Russell, "Skeptical Essays", 1928

Data: 2013-07-23 00:30:30
Autor: luc
Od¶wieżony Citi
MC World się pojawił. Punktów dalej się nie mogę doszukać.
Podoba mi się reakcja systemu na wybranie opcji Przelewy\Przelewy z przyszł± dat±:
=================Sesja straciła ważno¶ć
Zaloguj
=================

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-23 13:10:13
Autor: Andrzej Kubiak
Od¶wieżony Citi
Dnia Mon, 22 Jul 2013 20:39:07 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Nie mogę pobrać zestawienia transakcji za ostatni miesi±c.

U mnie działa. Nazwa karty też już taka jak powinna.

AK

Data: 2013-07-23 13:14:28
Autor: Kamil Jońca
Od¶wieżony Citi
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

Dnia Mon, 22 Jul 2013 20:39:07 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Nie mogę pobrać zestawienia transakcji za ostatni miesi±c.

U mnie działa. Nazwa karty też już taka jak powinna.

AK

U¶ci¶lijmy:  możesz pobrać historię transakcji z roru za np. 1.6-15.7?
KJ
--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
I've only got 12 cards.

Data: 2013-07-23 14:27:41
Autor: Andrzej Kubiak
Od¶wieżony Citi
Dnia Tue, 23 Jul 2013 13:14:28 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

U¶ci¶lijmy:  możesz pobrać historię transakcji z roru za np. 1.6-15.7?

Po u¶ci¶leniu stwierdzam, że pomieszali¶my dwa systemy walutowe. :) Ty o
koncie, ja o karcie. ROR-u od dawna nie mam, więc nie sprawdzę.

AK

Data: 2013-07-24 08:08:00
Autor: Mirek Ptak
Od¶wieżony Citi
Dnia 2013-07-23 13:14,  *Kamil Jońca* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
U¶ci¶lijmy:  możesz pobrać historię transakcji z roru za np. 1.6-15.7?

Ja dzisiaj mogę - wczoraj nie sprawdzałem.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-07-23 23:59:33
Autor: luc
Od¶wieżony Citi
Loguję się dzi¶, by obaczyć, co naprawili, a tu oferta podniesienia limitu na MC World... Czyżby zmasowana akcja?

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-23 11:25:08
Autor: Michał Jankowski
Od¶wieżony Citi
W dniu 22.07.2013 00:32, kashmiri pisze:
[...]

'Przepraszamy. Usługa niedostępna dla twojej karty. Skontaktuj się z citiphone'.

WTF? Co to djkn ma być?

   MJ

Od¶wieżony Citi