Od¶wieżony Citi

Data: 2013-07-22 20:32:00
Autor: MK
Od¶wieżony Citi
 kashmiri <kacper.rucinski@gmail.com> Wrote in message:
Jednak uporali się szybciej niż planowali. Wła¶nie się zalogowałem, na razie wygl±da, że wszystko działa.

Kto¶ zauważył jakie¶ zmiany?

potwierdzenia przelewu wykonanego miesi±c temu pobrać nie mogę,
 wywala komunikat, że przelew nadzór wykonany najbliższ± sesja i
 wtedy będę mógł pobrać potwierdzenie. przelew z karty zlecony
 wczoraj nie wyszedł. w aplikacji mobilnej przelewów wykonać nie
 można, bo wywala brak rachunków Ľródłowych. jako, że w Citi mam
 tylko, dla mnie kiszka.

MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup