Odsypiacie?

Data: 2009-06-05 20:55:21
Autor: s
Odsypiacie?
calagan@wp.pl pisze:
 Tak niesmialo zakladam ten temat, bo nie widze grama wpisu na temat
nocnych zmagan w finalach NBA. Wszyscy odsypiaja, czy cos?

Od czasu awantury rozpetanej przez Mariusza po zdobyciu mistrzostwa przez Bostony, wszyscy boja sie podejsc do klawiatury :D

Chlopaki, dawac czadu!
Ja wiem, ze zawsze jest tak, ze ktos musi zaczac, ale nie ja, ktory widzialem jeno highlights i boxscore!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-06 00:10:21
Autor: Rasheed
Odsypiacie?
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h0bpi6$oam$1inews.gazeta.pl...
calagan@wp.pl pisze:
[...]

Nie ma o czym gadac. Nie siedziala chlopakom z Orlando pila i tyle. Przy Howardzie za kazdym razem 3 zawodnikow jak wchodzil na kosz, co z tego ze dobrze oddawal na obwod, jak chlopaki z druzyny zamiast wchodzic na kosz to sobie machali z okolic trojki i nic nie wpadalo. Troche przytlumila ich mysl o tym, ze to finaly, ale nie Marcina!!!, swietny mecz, no i znowu gral razem z Howardem na parkiecie. Dodatkowo sedziowie maja juz swojego faworyta w finalach. No i powinni zabronic Alstonowi rzucac za 3. Rzutu nie ma ulozonego kompletnie i robil to w najmniej odpowiednich momentach. Nie wiem czy dobrym pomyslem byl powrot Nelsona. Rozegrali se chlopaki po pol meczu i nie skonczylo sie to za dobrze. Kobe jak LeBron ma pozwolenie od sedziow na wszystko, mozna sie juz przyzwyczaic, mecz rozegral bardzo dobry, ale ta jego mina z suszonymi zebami, ze niby taki zdenerwowany byla komiczna, rozbawila mnie na maxa jak ta reklama kabaretu mumio z Plusa: "Ten co tak oddychal na pokaz...". No i kibice po pierwszym meczu juz mu daja MVP finalow, wiec co do obstawiania Fishera, raczej nie ma sensu :) No to taka moja ocena na szybko. Drugiego meczu nie ogladam, bo nie sadze, ze cos sie zmieni. Niestety obstawiam, ze mistrzostwo dla LA..., ale nadzieja jest i bedzie :) Tyle.

Rasheed

Data: 2009-06-06 13:39:50
Autor: wiLQ
Odsypiacie?
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kobe jak LeBron ma pozwolenie od sedziow na wszystko, mozna sie juz przyzwyczaic

Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:
W HD dobrze było widać, jak Bryant przy layupie dostaje po rękach od trzech różnych Magików - nic. Przy jumperach kontakt po rzucie jest za co drugim razem - też nic.

Panowie, na pewno ogladaliscie ten sam mecz?! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-06 14:44:13
Autor: Rasheed
Odsypiacie?
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:h0dkhq$qf7$1news.task.gda.pl...
[...]

Jesli to laskotanie Brylanta przez Magikow to faule, to Howard w kazdej akcji byl faulowany.

Rasheed

Data: 2009-06-06 13:37:02
Autor: wiLQ
Odsypiacie?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Od czasu awantury rozpetanej przez Mariusza po zdobyciu mistrzostwa przez Bostony, wszyscy boja sie podejsc do klawiatury :D

Huh?

Chlopaki, dawac czadu!
Ja wiem, ze zawsze jest tak, ze ktos musi zaczac, ale nie ja, ktory widzialem jeno highlights i boxscore!

Dlaczego nie? Zawsze mozesz cos chlapnac co od razu wywola reakcje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Odsypiacie?