Odszczekajcie...

Data: 2012-06-12 18:38:23
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/na-treningu-holandii-nie-doszlo-do-rasistowskich-z,1,5158178,region-wiadomosc.html

Paru osobom powinno sie zrobic bardzo glupio.
Tym, co nie byli, a wiedza lepiej.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-12 19:56:50
Autor: the_foe
Odszczekajcie...
W dniu 2012-06-12 18:38, danpe_ pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/na-treningu-holandii-nie-doszlo-do-rasistowskich-z,1,5158178,region-wiadomosc.html

Paru osobom powinno sie zrobic bardzo glupio.
Tym, co nie byli, a wiedza lepiej.

mowilem, ze glodnym chleb na mysli. Psychologia tlumu, jak z tym paleniem biustonoszy, czy "Brunuer ty świnio". Swiadkow naocznych pelno, tylko fakt nie zaistnial.

--
the_foe

Data: 2012-06-12 22:09:33
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 19:56:50 +0200, the_foe napisał(a):

[...]

Gdzie masz tych swiadkow?
Ja mam swiadkow z sektora C na to, ze pohukiwania _nie_ bylo.
Zreszta sam tam stalem, slyszalem buczenie, spiewy na Cracovie, spiewy anty
Euro, costam o Wisle, jakies 10 minut to trwalo.
Ci Twoi "swiadkowie" to chyba z Faktu czerpia informacje.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-12 20:12:38
Autor: grzeda
Odszczekajcie...
[...]

A tutaj ktos pisal, ze byly takowe okrzyki? Bo mi sie wydawalo, ze przeczytalem caly watek i widzialem oskarzenia o innego rodzaju buractwo.

Natomiast polecam Ci obejrzec dzisiejsze sceny z Warszawy. Sa kurwa ludzie i taborety. Do tego Rosjanie podaja, ze jeden Rosjanin nie zyje.

Data: 2012-06-12 20:18:06
Autor: Przemek Budzyński
Odszczekajcie...
W dniu 2012-06-12 20:12, grzeda pisze:

Natomiast polecam Ci obejrzec dzisiejsze sceny z Warszawy. Sa kurwa
ludzie i taborety. Do tego Rosjanie podaja, ze jeden Rosjanin nie zyje.

zaraz się dowiesz od tego tępego kibolka, że to wyraz patriotyzmu i powinieneś być z tych tępych karków dumny.

Data: 2012-06-12 20:20:26
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 20:12:38 +0200, grzeda napisał:

[...]

Ja pisałem, powołując się na maila i informacje od przyjaciół obecnych
na stadionie, potwierdzających doniesienia Maarvijka. Którzy to
przyjaciele na wieść o wypowiedzi Szatanika zareagowali bardzo gromkim
śmiechem i podtrzymują, co mówili.
Dodam tylko, że urocza jest wiara niektórych w wypowiedzi
urzędników/prasy wtedy, gdy przez przypadek jest to owym niektórym
potrzebne do tezy, bo tak na co dzień, gdyby ich zapytać, czy wierzą
tymże - zapluliby się, że w życiu i jak śmiecie nas tak oczerniać! A Urzędowi Miasta się nie dziwię - Kraków walczy o mocno nadszarpnięty
wizerunek, nie ma ochoty strzelać sobie w stopę i wygasza całą sprawę.
Można zrozumieć.

--
AJK (a rzecznik PPZN zaprzeczyła, że polscy piłkarze reprezentacyjni
parę miesięcy temu w hotelu urządzili sobie bibę z wódą i panienkami.

Data: 2012-06-12 22:10:50
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 20:20:26 +0200, AJK napisał(a):

[...]

no wlasnie, nie byles, nie widziales.
Przyjaciele moze buczenie na zawodnikow traktuja jakos rasistowskie
zachowanie - czytajac Twoje posty nie zdziwil bym sie.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-14 16:44:08
Autor: Zofia Grzelak
Odszczekajcie...
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
[...]
*
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/597039,holenderskie-media-nie-bylo-odglosow-dzungli-w-
krakowie,id,t.html

Ja jednak bym odszczekała na twoim miejscu, złotousty.
Albo dotrzymaj słowa...ach wiemy to była taka "gwiazdorska" kokieteria.
Znikam, co wy na to?  Nic, a to nie znikam. --

Data: 2012-06-14 18:55:15
Autor: Cavallino
Odszczekajcie...

Użytkownik "Zofia Grzelak" <dzieuchy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrd4co$m1k$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli dalej spamuje grupę swoją grafomanią?
Powód chyba uchwycony celnie, nie było masowej żałoby, to się nie liczy....

Data: 2012-06-14 20:37:05
Autor: AJK
Odszczekajcie...

Na ten temat już pisałem tu: Message-ID: <l4f1c6nhlurf$.dlg@ajk.cija>

Albo dotrzymaj słowa...ach wiemy to była taka "gwiazdorska" kokieteria.
Znikam, co wy na to?  Nic, a to nie znikam.

A w tym momencie mogę tylko westchnąć z politowaniem. Jaką trzeba być  -
excusez le mot  - cipcią, żeby nie zrozumieć prostego komunikatu:   > "I to by było na tyle" jak mawiał profesor mniemanologii stosowanej.
  > Koniec piątego sezonu "Pozostałych meczów..." - w sumie uzbierało się
  > 147 edycji (meczów liczyć mi się nie chciało :-)). Wiele, a może    > nawet wszystko wskazuje na to, że dzisiejsze wydanie było równocześnie
  > wydaniem ostatnim. .... który - tu wyjaśnienie dla niepełnosprawnych intelektualnie -
oznacza dokładnie tyle, ile zostało napisane - koniec "Pozostałych
meczów..." Gsdybym zapowiadał koniec pisania na grupie, to napisałbym...
no, proszę bardzo,  niepełnosprawne intelektualne Zofie myślą...
tajesss! napisałbym o końcu pisania na grupie. A o czym napisałem?
Proszę... niepełnosprawne intelektualnie Zofie myślą... tajesss!... o
końcu "Pozostałych meczów"! Jaki z tego wniosek? Proszę -
niepełnosprawne intelektualne Zofie myślą... myślą... myślą...  myślą...
Ups, przepraszam. Chyba jednak nie myślą. Chyba tylko próbują być
oryginalne. Ale jakoś im nie wychodzi.

--
AJK

Data: 2012-06-14 19:16:50
Autor: Zofia Grzelak
Odszczekajcie...
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Na ten temat już pisałem tu: Message-ID: <l4f1c6nhlurf$.dlg@ajk.cija>
*
Chyba kpisz  ? Zacytuj.

A w tym momencie mogę tylko westchnąć z politowaniem. Jaką trzeba być  -
excusez le mot  - cipcią, żeby nie zrozumieć prostego komunikatu:

*
Czy ja w jakiś sposób cię obraziłam ? Rozumiem, "złotousty" zabolał narcyza
Widzę,że nie tylko jesteś wsiowym grafomanem, szukającym poklasku w necie ( kondolencje), ale zwyczajnym chamem i mizoginem.  Stąd już kroczek do homoseksualizmu synku - nie tłumaczyła pani na katechezie ? - ale może tak realizujesz najskrytsze marzenia. Czy tylko marzenia ???? Poza tym sam cycu napisałeś:

"W skrócie i bez wchodzenia w szczegóły: względy
osobisto-zdrowotno-czasowe. Zostawiam sobie margines na powrót (fajnie
by było dociągnąć przynajmniej do 150 - znaczy, najfajniej byłoby
dociągnąć do jakiejś fajnie okrągłej liczy, do 500 np, ale to by
znaczyło, że stukać będę jeszcze na emeryturze :-)), ale obawiam się
mogę nie mieć ani głowy, ani chęci, ani czasu. Na razie uprzedzam i
odpukuję, a potem się zobaczy :-)  "

Dobra, spadam, chyba jakiś mecz leci, polecam ci, dużo chłopaków na ekranie, złapiesz motyw na noc i może zdrowie się poprawi :-) --

Data: 2012-06-14 21:43:58
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Thu, 14 Jun 2012 19:16:50 +0000 (UTC), Zofia Grzelak napisał(a):

AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Na ten temat już pisałem tu: Message-ID: <l4f1c6nhlurf$.dlg@ajk.cija>
*
Chyba kpisz  ? Zacytuj.

Dostałeś/-aś M-ID. Czego ci jeszcze trzeba?

[...]

Ani ciut. Co mnie ma zaboleć strony kogoś, kto nie potrafi zrozumieć
prostego pisanego tekstu? Mam się przejmować każdym kretynem, któremu
się wydaje, że jest oryginalny i odkrył potrójne dno oraz potrójny
spisek w 2 + 2? No, weeeeź... :-)

[...]

Jak zawsze powtarzam - takie cavallinowate teksty bardzo dużo mówią, ale
głównie o nadawcy i jego kompleksach. Wyrazy współczucia. I pocieszenia.
W razie gdybyś chciał/-a trafić do jednego wora z Cavallino i danpe -
wystarczy słówko.

[...]

Dokładnie tak - i wciąż odnosi się to do pierwszego posta w tym wątku,
czyli tekstu o końcu "Pozostałych meczów..." (będących *trzecim*
podsumowaniem pisanym po każdym kolejce - ileż można?). Wiem, że to może przekraczać zdolności rozumienia niepełnosprawnej
intelektualnej Zofii (płci obojętnej), ale może jeśli dam słowo
harcerza, to może niepełnosprawnej intelektualnej Zofii (płci
obojętniej) to wystarczy? Bo jeśli nie to sorry. Ani z koniem, ani z
Cavallino, ani z przystankiem tramwajowym, ani z Zofią (płci obojętnej)
kopać się nie zmierzam. Rownie dobrze mógłbym tłumaczyć cokolwiek
saturatorowi.
Wróć, przeczytaj ten wątek jeszcze raz i pomyśl. A potem pomyśl jeszcze
raz. A potem odłóż zakompleksiony wkurw na półkę i pomyśl jeszcze raz.
Tak na zimno i ze świadomością, że to nie jest pyskóweczka między A i B,
a rozmowa, która prowadzisz na oczach wielu grupowiczów. Którzy umieją
czytać i myśleć.
Dobra, spadam, chyba jakiś mecz leci, polecam ci, dużo chłopaków na
ekranie, złapiesz motyw na noc i może zdrowie się poprawi :-)

Zazdrość to przykra cecha. Może ci kiedyś przejdzie :-)
Bo kompleksy chyba nie.

--
AJK

Data: 2012-06-14 21:29:50
Autor: Zofia Grzelak
Odszczekajcie...
[...]
* Kretyn, kompleksy, Cavallino, danpe - straszny jest zasraniutki żywocik samotnego człowieczka.
Króciutki jesteś chłopczyno, a mnie szkoda czasu. Worem nie strasz, ale widzę że fakt istnienia "nieklakierów" psuje humorek. Śpij dobrze, łapki na kołdrę. --

Data: 2012-06-15 07:29:55
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Thu, 14 Jun 2012 21:29:50 +0000 (UTC), Zofia Grzelak napisał(a):

[...]

Nie przejmuj się - na pewno kogoś sobie znajdziesz. --
AJK

Data: 2012-06-15 12:31:32
Autor: jadryś
Odszczekajcie...
W dniu 2012-06-14 23:29, Zofia Grzelak pisze:

*
[...]

Czy ty zdajesz sobie sprawę z tego że to co piszesz to świadczy tylko i wyłącznie o tobie?

Data: 2012-06-14 23:08:05
Autor: Marek W.
Odszczekajcie...

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1bx2lrj8c6d9v.dlgajk.cija...
[...]

Że też Ci się chciało??  Szacun :)

Data: 2012-06-15 11:24:29
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Thu, 14 Jun 2012 23:08:05 +0200, Marek W. napisał:

[...]

Wiesz, ja jestem z pokolenia wychowanego na wartościach i
imponderabiliach. Głodnego nakarmić, spragnionego napoić, głu...
nierozumiejącemu wytłumaczyć w sposób możliwie przystępny :-)

--
AJK

Data: 2012-06-15 22:10:40
Autor: Zofia Grzelak
Odszczekajcie...
[...]
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,11944447,Krakow_zada_od_UEFA_sprostowania__Prezyden
t_pisze.html

Powinno być ci głupio cieciu. W lekturze słownika wyrazów obcych i trudnych jedź dalej, po imponderabiliach znajduje się zapewne  bliska ci impotencja, również, a może głównie mentalna.
Ten przymiotnik dopiero na m, poczekasz. Pozdrów przyjaciół. EOD

Data: 2012-06-16 09:48:14
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Fri, 15 Jun 2012 22:10:40 +0000 (UTC), Zofia Grzelak napisał(a):

[...]

E tam. Jeśli komuś ma być głupio, to raczej Krakowowi, że ma takiego
prezydenta. Ale on, ten prezydent, już tak ma. Raz tupał nóżką na Busha,
innym razem wydzierał się zaocznie na organizatorow Euro, gdy nie dali
meczów miastu wokółwawelskiemu i piszczał, zae jeszcze tu przyjdą po
prośbie, ale wtedy nie będzie tak gładko, onienienie i zobaczycie, że
Kraków wystawi słony rachunek! Taki już jest, był czas przywyknąć.
W lekturze słownika wyrazów obcych i trudnych jedź dalej, po
imponderabiliach znajduje się zapewne  bliska ci impotencja, również,
a może głównie mentalna. Ten przymiotnik dopiero na m, poczekasz.

Alemipowiedziałeśojacie... Próbuj, próbuj... gdzieś w okolicach 2023 roku może ci się uda.
Nie, żebym w to wierzył, ale przecież nie będę ci nadziei odbierał :-)
Pozdrów przyjaciół.

Współczuję, że nie mogę zrewanżować ci się tym samym zwrotem. Ale jak
już pisałem: może jeszcze kogoś sobie znajdziesz.

EOD

Mhm.. tajasne.

--
AJK

Data: 2012-06-16 08:42:43
Autor: jadryś
Odszczekajcie...
W dniu 2012-06-15 11:24, AJK pisze:

Wiesz, ja jestem z pokolenia wychowanego na wartościach i
imponderabiliach. Głodnego nakarmić, spragnionego napoić, głu...
nierozumiejącemu wytłumaczyć w sposób możliwie przystępny :-)

I z tego powodu zrobiłeś sobie wroga, najprawdopodobniej koś intelektualnie za Tobą nie nadąża w dyskusji więc swoje żale postanowił wylać pod przybranym nickiem. "Zosia" zupełnie nie wygląda na "zawodowego" trolla.

Data: 2012-06-16 09:53:54
Autor: AJK
Odszczekajcie...
Dnia Sat, 16 Jun 2012 08:42:43 +0200, jadryś napisał:

[...]

Ja tu przyszedłem z pręgierza (starego pręgierza, nie tej obecnej
wokółpolitycznej cienizny) więc jestem zaprawiony w bojach :-), a tu po
Fortunie mało co jest mnie w stanie wzruszyć. Zazwyczaj ograniczam się
do paru prób, a  potem po prostu ładuję do KF-a, bo szkoda zdrowia i
czasu.
A nasz grupowy Zosia... Z tego, co pamiętam, kiedyś było toto całkiem
normalne i ciekawie pisało. Potem znikło, a kiedy wróciło... Cóż,
szkoda. Ale nie traćmy nadziei. --
AJK

Data: 2012-06-12 22:08:19
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 20:12:38 +0200, grzeda napisał(a):

[...]

Tak, 100 nie zyje.
Moze poczekasz na potwierdzenie info?

Ja sie dziwie jaki problem ma nasza policja, ze sie ganiaja wokol strefy
kibica, zamiast podstawic suki i skuc ta setke debili.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-13 09:03:02
Autor: Mark
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 20:12:38 +0200, grzeda napisał(a):

Natomiast polecam Ci obejrzec dzisiejsze sceny z Warszawy. Sa kurwa ludzie i taborety. Do tego Rosjanie podaja, ze jeden Rosjanin nie zyje.

Bo takie sa efekty tego ze banda pisdojebcow bierze pod swoje "skrzydla"
debilnych taboretoglowych i pozwala im wycierac morde pojeciami ktorych nie
do konca rozumieja (vide patriotyzm)

Data: 2012-06-12 20:17:14
Autor: Przemek Budzyński
Odszczekajcie...
[...]

co odszczekiwać?

Prawo Szatanika zaprzeczać, prawo Holendrów się skarżyć. Zdania dwu stron.

Data: 2012-06-14 20:02:54
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
Dnia Tue, 12 Jun 2012 20:17:14 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

Przeciez Holendrzy twierdza, ze klamala jedna z bulwarowek.
Jednak odszczekaj.
http://euro.interia.pl/news-holenderskie-media-rasistowski-skandal-w-polsce-wyssany-z,nId,612584
Chyba, ze Lekarzowi nie przystoi odszczekiwac pod stolem?

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-14 20:16:23
Autor: Przemek Budzyński
Odszczekajcie...
W dniu 2012-06-14 20:02, danpe_ pisze:

[...]

Przystoi. Link wygląda wiarygodnie. NIe wziąłem pod uwagę, że Holandia też ma swój "Fakt". Mój błąd.

Data: 2012-06-14 21:42:32
Autor: danpe_
Odszczekajcie...
Dnia Thu, 14 Jun 2012 20:16:23 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

[...]

Dziekuje.
Piszac publicznie staram sie nie klamac, obojetnie co tam sobie o mnie
myslisz. A jesli juz cos zamieszam, to nieswiadomie i wynika to ze zwyklej
pomylki, a nie ze swiadomego dzialania. Dlatego reagowalem tak ostro na
wierutne klamstwa na temat trybuny C i jej bywalcow w trakcie treningu
Holandii. Wybuczeli ich troche, zaspiewali brzydko o Euro, byla tez jakas
przyspiewka o jednym z pierwszoligowych klubow, ale to wszystko, kilka
minut na 90 minut treningu. Zadnego skandalu.

Ciekaw jestem jeszcze tych "znajomych" AJK, ktorzy to ponoc twierdzili, ze
bylo pohukiwanie na Holendrow.

Do cholery, gluchy jeszcze nie jestem, nie mam nawet mp3 plajera, ktory by
mi mogl zryc sluch. Zreszta moze i Holendrow nie lubie, za bucowe jaka
odstawili przy okazji Twente, oraz ich nawolywan do wyrzucenia z Holandii
Polakow, ale rasista nigdy nie bylem i nie bede. Nie zgadzam sie wiec i nie akceptuje zachowan typu pohukiwanie, czy
rzucanie bananami w kogos.
Natomiast jak mi ktos bedzie probowal wmowic, ze jestem be, bo wybuczalem
jakiegos zawodnika, albo zaspiewalem "bylo ich szesciu" na derbach (a
przepraszam, na razie nie bedzie derbow :D ) to kij mu w oko.

danpe_
gg:827748

Odszczekajcie...