Odszczekiwanie czas zacz±æ!

Data: 2011-12-21 10:08:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
"Po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna³, ¿e w latach 80. SB fabrykowa³a dokumenty na Lecha Wa³êsê, aby go skompromitowaæ przed Komitetem Noblowskim."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10850882,IPN__esbeckie_kwity_na_Lecha_Walese_byly_falszywe.html?lokale=szczecin

No panowie pisowcy - odszczekiwaæ oszczerstwa pod adresem domniemanego "Bolka". Jakie teraz macie miny?

BBR

Data: 2011-12-21 08:20:01
Autor: HaMMeR
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
On 21 Gru, 10:08, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
[...]

Nie tak szybko straganiarski propagandysto!
Cos ta notatka mocno uboga w nazwiska obecnych, ipeenowskich tuzow..,
natomiast cytat :'Sprawê najpierw przez trzy lata bada³ pion
prokuratorski IPN w Gdañsku,
a w 2008 r. przeniesiono j± do Bia³egostoku.' komus, kto chocby troche
ma oleju
we lbie, wiele potrafi wyjasnic! Oczywiscie nie dotyczy to takich
przymulow jak ty,
bowiem tobie wystarczaja wytyczne z GazWybrocznej, lub innych
lzemediow i juz
wiesz co masz dzisiaj 'myslec'...

Data: 2011-12-21 17:23:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Odszczekiwanie czas zacz±æ!

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:999ac353-8f37-4a32-bbc6-840f0bea3680u32g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

==================================

W Bia³ymstoku IPN opanowny jest przez przeciwników IPN z Gdañska?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-21 08:44:53
Autor: HaMMeR
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
U¿ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:999ac353-8f37-4a32-bbc6-840f0bea3680u32g2000yqe.googlegroups.com...

=================================>
W Bia³ymstoku IPN opanowny jest przez przeciwników IPN z Gdañska?

--

Doprawdy, nie musisz udawac durnia,wiemy, ze jestes nim naprawde!
Wiec bez glupich prowokacji.Chyba wiesz, po co sa 'rozniste

Data: 2011-12-21 18:12:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Odszczekiwanie czas zacz±æ!

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a347c674-97c2-4679-b10b-b3bf1441298ag41g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem. Wyja¶nij mi, durny robaczku, na czym polega przekazywanie ¶ledztw z oddzia³u do oddzia³u jednej instytucji, w dodatku ca³kowicie opanowanej przez PiS?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-21 21:29:41
Autor: HaMMeR
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
U¿ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:a347c674-97c2-4679-b10b-b3bf1441298ag41g2000yqa.googlegroups.com...

==============================================>
[...]

Doprawdy? To PIS jeszcze cokolwiek dzierzy i ma wplyw??
Z kogo chcesz zrobic idiote?!! Toz po ponad czterech latach
POwskiej czystki, niezaleznymi to sa juz tylko 'babcie klozetowe'
ale i im tez sie tez skonczy...
Nedzny z ciebie POlitruk, smieciu!

Data: 2011-12-22 09:46:34
Autor: rAzor
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):
On 21 Gru, 18:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> U=BFytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa=B3 w wiadomo=B6cinews:a347=
c674-97c2-4679-b10b-b3bf1441298a@g41g2000yqa.googlegroups.com...

=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D

> [...]
>
> --
> Jaros=B3aw-Zbawiciel Kaczy=F1ski - "musimy uzyska=E6 w=B3a=B6ciw=B1 odpow=
ied=BC"

[...]

Niez³y z ciebie PiSdzielec przymule!

Data: 2011-12-22 10:06:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Odszczekiwanie czas zacz±æ!

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:e43cf153-818d-4654-8f9b-b715ec998da5u5g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

PiS ma pe³n± w³adzê 10-go dnia ka¿dego miesi±ca na Krakowskim Przedmie¶ciu. Nie zauwa¿y³e¶ picowski robaczku? I tam lud picowski zwraca siê w mod³ach do Jarusia Zbawcy, by im przywróci³ picowsk± Polskê. I to bêdzie trwa³o do picowskiej ¶mierci Jarusia. I wtedy ster tych sabatów przejmie Ziobro, który te¿ og³osi siê zbawc±.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-22 09:45:41
Autor: bully300
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
> [...]

przekazywania
sledztw' z instytucji do instytucji.., aby za jakis czas 'okazalo sie

Ty m³otku nie jeste¶ nawet durniem, ty jeste¶ kompletnym genetycznym przyg³upem. --

Data: 2011-12-22 09:44:04
Autor: bully300
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
> [...]

przymulow jak ty,
bowiem tobie wystarczaja wytyczne z GazWybrocznej, lub innych

Zdychaj±cy przymule pospolity, choæby¶ nie wiem siê jak napina³ to i tak nie
osi±gniesz w 1/100000 czê¶ci tego co zrobi³ Wa³êsa. Nie klej tu durnia komuszy
kapusiu. Wszyscy wiedz± dobrze co¶ za jeden. Ca³a Wola ma ciê za donosiciela.
Chcesz wiêcej szczegó³ów? --

Data: 2011-12-21 12:36:24
Autor: T.
Odszczekiwanie czas zacz±æ!

U¿ytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ef1a224$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To czemu powyrywa³ wiele stron z dokumentów przekazanych mu przez IPN? Czy¿by chroni³ SB, ¿eby na jaw nie wysz³y te fa³szywki?
T.

Data: 2011-12-21 16:03:22
Autor: stevep
Odszczekiwanie czas zacząć!
Dnia 21-12-2011 o 12:36:24 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

[...]

Widziałeś jak wyrywał?

--
stevep

Data: 2011-12-21 17:35:42
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
To czemu powyrywa³ wiele stron z dokumentów przekazanych mu przez IPN?
Czy¿by chroni³ SB, ¿eby na jaw nie wysz³y te fa³szywki?
T.

Widziałeś jak wyrywał?

Ja widziałem i co mi zrobisz, miszczu?

Data: 2011-12-21 18:08:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jct1ss$ngd$4inews.gazeta.pl...
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Nikt ci nic nie zrobi. Autentycznemu Napoleonowi? Bo chyba się za takowego uważasz? Lub za jakiegoś innego wyimaginowanego wszechwiedzącego.

Data: 2011-12-22 04:39:08
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 17:35:42 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Każdy idiota widzi to co by chciał kundlu.

--
stevep

Data: 2011-12-22 09:39:32
Autor: bully300
Odszczekiwanie czas zacz±æ!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):
Użytkownik - stevep napisał:

> Widziałeś jak wyrywał?

Ja widziałem i co mi zrobisz, miszczu?

Je¿eli mia³e¶ nadziejê, ¿e zrobi ci loda to trafi³e¶ pod z³y adres.

Data: 2011-12-21 18:24:53
Autor: raff
Odszczekiwanie czas zacz¹æ!

U?ytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisa? w  wiadomo¶ci
"Po sze¶ciu latach ¶ledztwa IPN przyzna?, ?e w latach 80. SB fabrykowa?a
dokumenty na Lecha Wa??s?, aby go skompromitowa? przed Komitetem
Noblowskim."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10850882,IPN__esbeckie_kwity_na_Lecha_Walese_byly_falszywe.html?lokale=szczecin

No panowie pisowcy - odszczekiwa? oszczerstwa pod adresem domniemanego
"Bolka". Jakie teraz macie miny?

BBR

To czemu powyrywa? wiele stron z dokumentów przekazanych mu przez IPN?
Czy?by chroni? SB, ?eby na jaw nie wysz?y te fa?szywki?
T.

Widziałeś jak wyrywał?

Stefek, ty sie nie kompromituj. Stara Pierdolo.

R.

Data: 2011-12-22 04:40:01
Autor: stevep
Odszczekiwanie czas zaczšć!
Dnia 21-12-2011 o 18:24:53 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Młoda pierdolnięta idioto zrób sobie baranka.

--
stevep

Data: 2011-12-22 09:36:05
Autor: raff
Odszczekiwanie czas zaczšæ!

Jak upierdliwy maly York :D

R.

Data: 2011-12-22 13:59:14
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 09:36:05 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Racja, jesteÅ› upierdliwy jak kundel.

--
stevep

Data: 2011-12-22 14:22:09
Autor: raff
Odszczekiwanie czas zacz?æ!

Widzia³e¶ jak wyrywa³?

Stefek, ty sie nie kompromituj. Stara Pierdolo.

R.

M³oda pierdolniêta idioto zrób sobie baranka.

Jak upierdliwy maly York :D

R.

Racja, jeste¶ upierdliwy jak kundel.

Bede musial znow oznaczac twoje wiadomosci jako"przeczytane", bo to
szkoda bitow.

R.

Data: 2011-12-23 05:56:54
Autor: stevep
Odszczekiwanie czas zacz?æ!
Dnia 22-12-2011 o 14:22:09 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):

Widzia³e¶ jak wyrywa³?

[...]

Popieram Kurwikowski.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-22 09:40:57
Autor: bully300
> [...]
y_na_Lecha_Walese_byly_falszywe.html?lokale=szczecin

>Widziałeś jak wyrywał?

Stefek, ty sie nie kompromituj. Stara Pierdolo.

Patrzcie, m³oda pierdo³a siê odezwa³a. Id¼ do do dentysty pawianie bo z mordy
ci jedzie na ca³y dworzec PKP w Opolu.

Data: 2011-12-22 14:06:17
Autor: stevep
Odszczekiwanie czas zacz¹æ!
Dnia 22-12-2011 o 10:40:57  bully300 <bitstreem@gazeta.skasuj-to.pl>  napisa³(a):

> [...]

R.

Patrzcie, m³oda pierdo³a siê odezwa³a. Id¼ do do dentysty pawianie bo z  mordy

O, pawian to w³a¶ciwa nazwa dla tego kretyna.