Odszedł Marian Więcław

Data: 2012-03-01 19:31:16
Autor: jacekplacek
Odszedł Marian Więcław
Właśnie dostałem smutną wiadomość: odszedł Marian Więcław. Wieloletni instruktor, szkoleniowiec, lekarz klubowy w KDP Mors Bytom - jednym z najstarszych a kiedyś jeden z większych klubów nurkowych w Polsce. Pogrzeb w sobotę w Bytomiu. Wyprowadzenie ciała o 12.30 od Walickiego
(Piekarska). --

Data: 2012-03-07 14:23:16
Autor: Szmalcownik Kołchozowy
Odszedł Marian Więcław
Wieloletni instruktor KDP. I na dodatek lekarz SLK. Śmiercią nagłą...
Wielka szkoda dla okręgu węglowego. Prawie się popłakałem.

Jutro jest Dzień Kobiet, także pewnie zrobi mi się trochę weselej.

Mirek Kiepski, Szmalcownik, były oficer WSI (Wojskowych Służb Informacyjnych)
Właściciel Pralni na Węgiel.

--

Odszedł Marian Więcław