Odszedł Stanisław Lempart

Data: 2012-03-20 07:01:27
Autor: jacekplacek
Odszedł Stanisław Lempart
W niedzielę 18 marca, w wieku 78 lat odszedł Stanisław Lempart. Większości osób związanych z nurkowaniem w Polsce, nie trzeba pisać kim był Stanisław. Miałem przyjemność uczestniczyć w niewielkiej cząstce tego, co dla nurkowania stworzył. Dziękuję Ci Stasiu.
Msza za ŚP Stanisława Lemparta odbędzie się w środę tj.21.03 o godz. 14:00
w kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa w Bytomiu przy ul. Pułaskiego,
a ceremonia pogrzebowa o godz. 15:00 w kaplicy zakładu pogrzebowego Walicki przy ul. Piekarskiej w Bytomiu z kąd odbędzie się odprowadzenie ŚP Zmarłego na cmentarz przy ul. Powstańców Śląskich.

Data: 2012-03-20 09:11:25
Autor: Wiesiek
Odszedł Stanisław Lempart

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk9a07$2b9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kilka obozów szkoleniowych miałem okazję z nim przeżyć.... oddany "sprawie" ..... [']

Wiesiek

Odszedł Stanisław Lempart