Odszedł mój Prezydent

Data: 2010-04-10 16:30:53
Autor: cirrus
Odszedł mój Prezydent
Użytkownik <necr0c0w@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000155a.4bc05dd2newsgate.onet.pl...
"Przez 20 lat III RP tylko raz miałam swojego prezydenta, a i to nie
przez całą, tak tragicznie dzisiaj zakończoną kadencję. Jaruzelski, to
oczywiste, nie był moim prezydentem." [....] I gdy dzisiaj go opłakuję,
metaforycznie i całkiem dosłownie, z dala od mediów, gdzie pewnie trwa
parada kolejnych polityków i publicystów, którzy przez ostatnie 5 lat
zajmowali się w dużej mierze opluwaniem prezydenta, za wszystko co
zrobił, powiedział, pomyślał, lub ewentualnie hipotetycznie mógłby mieć
zamiar pomyśleć w niedającej się przewidzieć przyszłości, a dzisiaj
czują ogromną potrzebę połączenia się w żalu, na pocieszenie po stracie
wspaniałego człowieka myślę sobie, że teraz z Nieba może przynajmniej
posłuchać o sobie trochę ciepłych słów, których tmu tak szczędzono przez
większość jego politycznego życia [...]
Całośc na: http://kataryna.salon24.pl/168684,odszedl-moj-prezydent
A ja chciałbym podziękować wszystkim propełowcom i antykaczystom którzy w
dzisiejszym dniu powstrzymali się od kłapania częścią twarzową na
tutejszej szanownej grupie.
J-23

Aja ci podziękuje jak wsadzisz sobie przy okazji w dupę Katarynę.

--
stevep

Odszedł mój Prezydent