Odszedł mój Prezydent

Data: 2010-04-10 20:41:28
Autor: matusm
Odszedł mój Prezydent

Użytkownik <necr0c0w@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000155a.4bc05dd2newsgate.onet.pl...
"Przez 20 lat III RP tylko raz miałam swojego prezydenta, a i to nie przez całą,
tak tragicznie dzisiaj zakończoną kadencję. Jaruzelski, to oczywiste, nie był
moim prezydentem." [....] I gdy dzisiaj go opłakuję, metaforycznie i całkiem
dosłownie, z dala od mediów, gdzie pewnie trwa parada kolejnych polityków i
publicystów, którzy przez ostatnie 5 lat zajmowali się w dużej mierze opluwaniem
prezydenta, za wszystko co zrobił, powiedział, pomyślał, lub ewentualnie
hipotetycznie mógłby mieć zamiar pomyśleć w niedającej się przewidzieć
przyszłości, a dzisiaj czują ogromną potrzebę połączenia się w żalu, na
pocieszenie po stracie wspaniałego człowieka myślę sobie, że teraz z Nieba może
przynajmniej posłuchać o sobie trochę ciepłych słów, których tmu tak szczędzono
przez większość jego politycznego życia [...]

Całośc na: http://kataryna.salon24.pl/168684,odszedl-moj-prezydent

Bardzo cieplo ,po kobiecemu napisane  ale co zrobic nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Odszedł mój Prezydent