Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...

Data: 2012-08-23 04:30:19
Autor: Kris
Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 13:15:45 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Swoją drogą... Jak można stracić, gdy złoto stale niby drożało,

i to tak szybko?... Jakim tępakiem trzeba być (piszę o Plichcie)

aby najpierw uwierzyć w złoty interes, a następnie na tym interesie

stracić...

Błędne założenie błędne wnioski.
Zakładasz że Plichta stracił na tym interesie. A tego nie wiemy.
Ale dziwi mnie jedno- wszelkiej masci doradcy, analitycy itp mówią teraz w tv że jak ktoś oferował 13% zysku to powinna być lampka ostrzegawcza.
Od 2009 roku gdy powstało Amber Gold cena złota wzrosła chyba dwukrotnie więc co z ta lampką
A gdy ktoś oferuje 8% to lampoka ostrzegawcza się nie powinna zapalić?
A jak ktoś udziela pożyczek nma 22%+ prowizja to niemożliwe aby mógł zaoferowac 10% deponentom?

Data: 2012-08-23 14:59:09
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-08-23, Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Ale tam była mowa o gwarantowanych zyskach. A w przypadku ceny złota, czy pożyczek te sumy nie są gwarantowane. Wiadomo, że są firmy które potrafią nawet i +100% zysku przynieść, ale
raczej nikt tam nie używa sformułowania 'gwarantowane' i o to cały szum.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-08-23 21:50:39
Autor: Oli
  Kris napisał:

Błędne założenie błędne wnioski.

Od 2009 roku gdy powstało Amber Gold cena złota wzrosła chyba dwukrotnie

Informacja prawdziwa i nieprawdziwa
W 2009 roku gdy AG dopiero rozkręcał interes cena złota była ok 2-krotnie niższa od tej w 2011, ale przez ostatnie 12 miesięcy gdy interes AG szedł na najwyższych obrotach średnia cena złota spadała.

Jeżeli na początku można mówić o złotym interesie, to ostatnio była to już tylko piramida finansowa

--
  Oli

Data: 2012-08-23 23:15:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...

"Kris" d82602cc-e27f-4dac-8942-e4e6fc14c3e4@googlegroups.com

: Błędne założenie błędne wnioski.
: Zakładasz że Plichta stracił na tym interesie. A tego nie wiemy.

OK -- być może on zyskał, nie stracił.
Wówczas moje wywody są wadliwe.

  [valid -- > ważny chyba coś nie tak...]

: Ale dziwi mnie jedno- wszelkiej masci doradcy,
: analitycy itp mówią teraz w tv że jak ktoś
: oferował 13% zysku to powinna być lampka ostrzegawcza.

A nie powinna? Toż to niewiele więcej niż w merytorycznie,
optymalnie czy ideowo bądź inaczej klonowo... Zatem trzeba
być świrem, aby lokować w taki interes, skoro złoto zyskuje
tak szybko. Z góry wiadomo, że na taki niski procent tylko
debil złapie się.

: Od 2009 roku gdy powstało Amber Gold cena złota wzrosła
: chyba dwukrotnie więc co z ta lampką

Myślałem, że Plichta dawał ze 30%... A tu takie coś...
No -- może tak od 25% do 30%... Tak przypuszczałem,
dopiero teraz wiem, ile dawał.

: A gdy ktoś oferuje 8% to lampoka ostrzegawcza się
: nie powinna zapalić? A jak ktoś udziela pożyczek
: nma 22%+ prowizja to niemożliwe aby mógł zaoferowac
: 10% deponentom?

Tego to nie wiem.

Odszkodowania, szkody, Plichta, oszuści i rola państwa...