Odszkodowanie

Data: 2011-05-11 10:17:30
Autor: ArekM
Odszkodowanie

Dostałem kosztorys z TU
Biorę kasę.
I teraz mam pytanie czy jeżeli coś jeszcze wyjdzie dodatkowo podczas naprawy
to czy mogę sie starać o dodatkowe środki.

A co, jesli zostana Ci pieniądze z odszkodowana po naprawie? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2011-05-11 10:22:43
Autor: Cavallino
Odszkodowanie
Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisał w wiadomości news:iqdgmo$ft9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu chyba ważne jest co innego - czy kosztorys zawierał naprawę uszkodzonej części i czy faktycznie uległa ona uszkodzeniu podczas wypadku.
Jeśli nie przewidywał, a została uszkodzona w wyniku wypadku - oczywiście masz prawo uderzać do ubezpieczyciela jeszcze raz i wnosić o powtórną wycenę.

Data: 2011-05-11 11:05:01
Autor: Darek
Odszkodowanie
[...]
Właśnie o to chodzi.
Tylko czy muszą być oględziny czy wystarczy faktura
Darek

Data: 2011-05-11 11:12:41
Autor: Cavallino
Odszkodowanie
Użytkownik "Darek" <brak@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqdjg3$2s3n$1news.ett.com.ua...
[...]

Raczej muszą być oględziny.
Jeśli to jakieś drobne sumy, to możesz spróbować się dogadać z ubezpieczycielem, ale wątpię żeby na to poszli.

Odszkodowanie