Odszkodowanie z OC a wyliczenie AUDATEX

Data: 2020-10-27 12:49:09
Autor: Cavallino
Odszkodowanie z OC a wyliczenie AUDATEX
W dniu 27-10-2020 o 12:09, Budzik pisze:
Jakis czas temu miałem stłuczke (gosc wjechał mi w tyłek) i tak sobie
przegladam wyliczenie odszkodowania z ubezpieczalni (raport AUDATEX)

Oni sobie liczą roboczogodzine po 54zł. Moga tak?

Oni sobie wyliczyli ze to zajmie łącznie 6h i bedzie kosztowało 320zł
:-DDDD

Ja sie pytam, gdzie są warsztaty które robią to w takiej cenie?!?!

Ile to powinno kosztowac waszym zdaniem?

Ale co, jeszcze tego nie naprawiłeś, że nie wiesz ile Ci krzyknęli w warsztacie?

Odszkodowanie z OC a wyliczenie AUDATEX