Odszkodowanie z OC sprawcy?

Data: 2010-03-05 09:17:42
Autor: Lewis
Odszkodowanie z OC sprawcy?
Użytkownik "Gurupa" <grupaskowronki@gmail.com> napisał w wiadomości news:667db40a-761d-4fb0-a975-4f913efa45aeq16g2000yqq.googlegroups.com...
Witam,
sprawa miała się tak, że wracała sobie osoba z pracy/codziennie
dojeżdża do pracy około 80km w jedną stronę!
Sprawca wyjechał z boku/wymusił pierwszeństwo-brzdęk i auto do
kasacji, była policja sprawca dostał mandat z miejsca itp.
Na szczęście nic się nie stało nikomu.
No ale; auto skasowane a było to auto stare i nie bardzo jest sens je
naprawiać, ale co najważniejsze będą teraz spore kłopoty z dostawaniem
się do pracy.
Czy poza odszkodowaniem za zniszczone auto-pewnie do tego bardzo
małym, jest sens walczyć o jeszcze jakieś odszkodowanie?

Też jestem w podobnej, sytuacji, z tego co się orientowałem jak udowodnisz ze auto jest ci niezbędne do pracy, możesz walczyć o zwrot najmu samochodu. Nie potwierdziłem jeszcze na 100% poprawności tego rozwiązania, ale planuje cos takiego ze piszę umowe ze znajomym na wynajem jego samochodu na określony czas i kwotę, idziemy do US i do notariusza, bądź idziemy do wyporzyczalni, z pracy musimy mieć zaswiadczenie ze auto jest nam niezbędne do pracy. Coprawda jest to tylko pomysł ale warto zapytać prawnika, bądź znajomego od ubezpieczeń jak to wygląda w praktyce.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

[...]

[...]