Odszkodowanie z ZUS?

Data: 2012-11-14 23:17:33
Autor: MarK
Odszkodowanie z ZUS?
Witam,
Mam nadzieję, że piszę na właściwą grupę bo tak prawdę mówiąc odpowiedniejszej nie znalazłem.
Kolega zadał mi pytanie na ktore nie umiem odpowiedzieć:
"Jeżeli miałem zawal w pracy to czy należy mi się odszkodowanie z zusu bo z pzu na pewno ,ale czy z zusu bo z tego co słyszalem to zawal to jest wypadek losowy nie z winy pracodawcy ? "

Jeżeli mógłbym skorzystać z Waszej pomocy i prosić  o odpowiedź na nurtujące chorego pytanie??
Z góry dzieki.

--
MarK

Odszkodowanie z ZUS?