Odszkodowanie za brak w dostawach prądu

Data: 2009-07-24 20:43:35
Autor: Jurek W
Odszkodowanie za brak w dostawach prądu
Zajrzyj do umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub innej jaką posiadasz regulującej te sprawy. Tam masz czarno na białym.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Użytkownik "Marcin" <marmaz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4cub6$h5e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam

Mój dostawca prądu PGE Dystrybucja Warszawa-Teren Sp. z o.o.. Rejon Energetyczny Pruszków odciął swoich klientów od prądu na 21 godziny (jakaś awaria) Po takim czasie musiałem wyrzucić niestety część żywności z lodówki Czy mogę domagać się odszkodowania za poniesione straty? Jeśli tak to jak to najlepiej załatwić

Z góry dziękuję

Marcin

Odszkodowanie za brak w dostawach prądu