Odszkodowanie za skradziony rower - konkurs;)

Data: 2015-08-10 10:36:22
Autor: Liwiusz
Odszkodowanie za skradziony rower - konkurs;)
W dniu 2015-08-10 o 10:31, Nuel pisze:
Mały konkursik dla chetnych!

Dla ogólnej informacji, dostałem odszkodowanie za skradziony pojazd:

Specyfikacja:
Rama Unibike Evolution, bagażnik Author na sztyce, torbą Author na
sztyce. Kola 26 cali, opony Kenda, osprzęt (korba Alivio, klamki i
przerzutki  Deore), amor RockShox TORA 302 Solo Air, siodÅ‚o Selle
Italia. Hamulec V przod Deore XT, tył Tektro.

Chata ubezpieczona w PZU na 20k, rower sciagnieto z piwnicy.
Nie okazałem ubezpieczycielowi dowodów zakupu, jedynie maile z aukcji
Allegro.

Zgadywanka dla czytających, ile otrzymałem z ubezpieczenia?:)

A skąd mamy wiedzieć ile rower był warty? Na pewno nie mogłeś dostać
więcej jak 2000zł (10% sumy ubezpieczenia).

--
Liwiusz

Data: 2015-08-10 13:27:36
Autor: Nuel
W dniu 2015-08-10 o 10:36, Liwiusz pisze:
[...]

No dlatego podałem ogolną specyfikacje, ktora pozwala umiescic rower w zakresie cenowym.

Jak słusznie zauwazyłeś, maksymalna kwota która mogli mi wypłacic jest była 2000 zł.

Dam szanse tym co czytaja grupe wieczorem - rano podam zwycięzcę zgadywanki.

Pozdrawiam!
Nuel

Odszkodowanie za skradziony rower - konkurs;)