Odtwarzaacz WiFi

Data: 2012-02-18 15:15:15
Autor: Budzik
Odtwarzaacz WiFi
Hej
Jaki odtwarzacz polecaciew cenie maks 600zł.
Warunek konieczny - wygodne meu, dobry pilot, szybkie WiFi i generalnie brak problemó z odtwarzaniem jak największej ilości formatów (jak najmniej problemów na przyszłość)

Pytam, bo tego sprzetu jest naprawde sporo a widzę po swoim zakupie poprzedniego dtwarzzacza ze róznice sa spore.
Mam na mysli odtwarzacz WIWA100. Ostatnio bawiłem siębliżniaczmy playboxem - cena pdoobna, wyglad identyczny a playbox do wiwy - dzien do nocy!

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2012-02-21 21:46:26
Autor: Adam Dybkowski
Odtwarzaacz WiFi
W dniu 2012-02-18 16:15 Budzik napisał(a):

[...]

W tej cenie to już możesz pokusić się o Xtreamera z miejscem na dysk twardy. Niestety dyski podrożały mocno więc taki 1TB 2,5" to już niezła inwestycja. Ale jaka wygoda gdy nie masz w sieci NAS a komp wyłączony.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2012-02-22 11:14:33
Autor: Chris
Odtwarzaacz WiFi
Budzik nabazgrał(a):

Jaki odtwarzacz polecaciew cenie maks 600zł.
Warunek konieczny - wygodne meu, dobry pilot, szybkie WiFi i generalnie
brak problemó z odtwarzaniem jak największej ilości formatów (jak
najmniej  problemów na przyszłość)

LG BD-670 i masz po problemie, nie dość że odpala wszystko po WiFi to jeszcze masz napęd BD/DVD

Odtwarzaacz WiFi