Odtwarzacz BD z DivX/Xvid/mkv i USB

1 Data: Styczeń 13 2010 01:15:43
Autor: Street Fighter
Odtwarzacz BD z DivX/Xvid/mkv i USB
Witam,

Jaki mozecie _polecic_ najtanszy i jednoczesnie najbardziej senswony (cena/parametry) odtwarzacz BD z DivX/Xvid (polskie napisy)/mkv i portem USB.

Taki, który moglby zatwapic Pioneera 410, który to Pionek jest bardzo bardzo dobry, pomijajac brak mozliwosci obslugi DivX/mkv 720p i wyzszych no i nie czyta plyt BD :)

Hm?

Pozdr
ja

2 Data: Styczeń 13 2010 16:42:53
Autor: p0li
Re: Odtwarzacz BD z DivX/Xvid/mkv i USB
O->Dnia 2010-01-13 01:15:43 niejaki Street Fighter napisał:
Hm?

lg bd 370 lub +wifi i LAn - bd390

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl

3 Data: Styczeń 14 2010 11:18:33
Autor: Street Fighter
Użytkownik p0li napisał:
O->Dnia 2010-01-13 01:15:43 niejaki Street Fighter napisał:
Hm?

lg bd 370 lub +wifi i LAn - bd390

Dzieki, fajne propozycje :)

4 Data: Styczeń 14 2010 21:10:08
Autor: p0li
O->Dnia 2010-01-14 11:18:33 niejaki Street Fighter napisał:
Użytkownik p0li napisał:
O->Dnia 2010-01-13 01:15:43 niejaki Street Fighter napisał:
Hm?

lg bd 370 lub +wifi i LAn - bd390

Dzieki, fajne propozycje :)

wiem
przedwczoraj kupiłem 390-ke
mniaaam :)

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

5 Data: Styczeń 13 2010 23:52:09
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-01-13 01:15, Street Fighter pisze:

Jaki mozecie _polecic_ najtanszy i jednoczesnie najbardziej senswony
(cena/parametry) odtwarzacz BD z DivX/Xvid (polskie napisy)/mkv i portem
USB.

A czego z tych "parametrów" wymagasz właściwie?
Bo idealnym rozwiązaniem jest wszystkomogący odtwarzacz sieciowy (np. Xtreamer) plus najtańszy odtwarzacz BD (nie Manta). Chyba w żadnym stacjonarnym BD obecnie nie ma w środku miejsca na dysk twardy - a nie zawsze chcesz włączać peceta tylko po to, aby przesłać z niego film.

Jest też jeszcze jedno rozwiązanie: Xtreamer + BD-ROM reader na USB. No ale nie tak ładne i kompaktowe jak stacjonarny BD.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

6 Data: Styczeń 14 2010 11:17:22
Autor: Street Fighter
Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
[...]

Dlatego wystarczy mi USB :)

Jest też jeszcze jedno rozwiązanie: Xtreamer + BD-ROM reader na USB. No ale nie tak ładne i kompaktowe jak stacjonarny BD.

Szukam czegos komaktowego wlalsnie i ten LG polecony w tym watku wydaje sie optymalny :)

7 Data: Styczeń 14 2010 21:10:28
Autor: crex
Re: Odtwarzacz BD z DivX/Xvid/mkv i USB
Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:hij3bj$3h7$2news.onet.pl...

Jaki mozecie _polecic_ najtanszy i jednoczesnie najbardziej senswony
(cena/parametry) odtwarzacz BD z DivX/Xvid (polskie napisy)/mkv i portem
USB.
[...]

Samsung BDP1600 - czyta prawie wszystko, ma wejście na LAN (lub dongle WiFi
Samsunga na USB). U mnie śmiga z penem 16GB na USB lub dyskiem 320GB. Czyta
mkv, ale przy niektórych (1080p) trochę się przycina. Są polskie znaki
zarówno z plików srt jak i wbudowane w plik.
Poza tym jest chyba trochę tańszy niż LG.

tomek

8 Data: Styczeń 19 2010 07:53:08
Autor: Gienek
W dniu 14.01.2010 21:10, crex pisze:
[...]