Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Data: 2009-12-22 09:52:22
Autor: nom
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:20122009.2111BB1Cbudzik61.poznan.pl...
Witam
Co obecnie jest na tobie z otwarzaczy wszystko-biorących?

Jakiś dell na P4 w małej obudowie z napędem DVD i kartą matroxa low profil z wyjściem DVI + winxp + VLC i wszytsko "łyka" łacznie z napisami. :-)
Ja mam do tego myszkę i klawiaturkę bezprzewodową i oglądam stronki www na plazmie 42". :-)
Wadą może być pobór mocy ok. 40-50W.

Data: 2009-12-22 11:08:01
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Osobnik posiadający mail nom73@usunto.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dokładnie, ja czesto zostawiam właczone DVD i film "na pauzie" wiec raczej pomysł grzałki 50W srednio mi sie podoba.
Poza tym, wada Pc jest przede wszystkim to ze trzeba to właczyc, a to trwa minute czy dwie i to juz mi sie nie podoba.

Ale juz tu ktos podał, ze jakis odtwarzacz BLuRAy ma wszystko to co chciałem, tyle ze kosztuje minimum 1.000 - raczej tyle nie mam zamiaru wydac. :)

Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2009-12-22 13:24:12
Autor: Street Fighter
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Użytkownik Budzik napisał:

Ale juz tu ktos podał, ze jakis odtwarzacz BLuRAy ma wszystko to co chciałem, tyle ze kosztuje minimum 1.000 - raczej tyle nie mam zamiaru wydac. :)

To kup PS3 :) Dodatkowo bedziesz mial konsole do grania ;)

Data: 2009-12-22 13:08:02
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Osobnik posiadający mail @amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Użytkownik Budzik napisał:

Ale juz tu ktos podał, ze jakis odtwarzacz BLuRAy ma wszystko to co chciałem, tyle ze kosztuje minimum 1.000 - raczej tyle nie mam zamiaru wydac. :)

To kup PS3 :) Dodatkowo bedziesz mial konsole do grania ;)

to chyba jeszcze drozszy wynalazek?

"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2009-12-22 14:18:49
Autor: Street Fighter
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik Budzik napisał:

[...]

jednostkowo tak, ale jesli uznasz to za a) odtwarzacz b) konsole to jednostkowo wychodzi tani odtwarzacz ;)

Data: 2009-12-22 14:23:02
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
[...]

szkoda ze w nic nie gram :)))

Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
i kupic wózek dziecięcy. ;-)

Data: 2009-12-22 18:17:27
Autor: Moltisanti
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Street Fighter":

To kup PS3 :) Dodatkowo bedziesz mial konsole do grania ;)

PS3 ma sie tak do multimedialnosci wzgledem
PC jak Snake do sw.Mikolaja :)

M.

Data: 2009-12-23 19:16:23
Autor: nom
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22122009.0C090709budzik61.poznan.pl...

Dokładnie, ja czesto zostawiam właczone DVD i film "na pauzie" wiec raczej
pomysł grzałki 50W srednio mi sie podoba.

No to można wykorzystać w windowsie tryb wstrzymania (po np. 10min bezczynności, jakieś 5W), albo hibernacja (poniżej 1W), u mnie z hibernacji wstaje bardzo szybko, kilkanaście sekund. :-)

Odtwarzacz DVD/Xvid inne