Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Data: 2009-12-23 09:25:01
Autor: atman
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20122009.2111BB1C@budzik61.poznan.pl...
Witam
Co obecnie jest na tobie z otwarzaczy wszystko-biorących?
Nadal jakis Pioneer z obłsugą DVD i Xvid czy może jest juz cos, co odtwarza
te wszystkie ripy oznaczone:
*720p* *AC3* *MKV*
720p.HDTV.x264

   Na jakim TV chcesz oglądać mkv ?

Data: 2009-12-24 01:21:56
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Użytkownik atman robertsad@wp.pl ...

[...]

obecnie mam CRT29"

Data: 2009-12-24 08:22:46
Autor: atman
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
[...]

    Dwa tygodnie temu przesiadłem się z CRT 29`` na plazmę Samsunga
    PS50B550, po zapodaniu przez USB najnowszego firmware ze strony Samsunga
    odblokowałem w menu serwisowym TV kilka rzeczy i teraz plazma bez problemów
    odtwarza wszystkie formaty plików wideo, łącznie z *.mkv.
    Źródło sygnału to zewnętrzny dysk twardy. Tak więc polecam to najprostsze i najtańsze zarazem rozwiązanie.

Data: 2009-12-24 23:58:03
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
[...]

znaczy podlaczasz dysk bezposrednio pod plazme?
Tak czy siak - najtansze to rozwiazanie raczej nie jest ale ciekawe - na pewno.

Data: 2009-12-25 08:58:48
Autor: atman
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
znaczy podlaczasz dysk bezposrednio pod plazme?

    Tak.
    Kablem USB dołączonym do dysku.
    Player jest w TV - dostarczony softwerowo przez USB

Tak czy siak - najtansze to rozwiazanie raczej nie jest ale ciekawe - na
pewno.

    Na przykład taki dysk już załatwi sprawę.
    http://www.allegro.pl/item855816204_dysk_250gb_samsung_2_5_usb_250_gb_w_czarnej_obudow.html

Data: 2009-12-25 13:58:01
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Osobnik posiadający mail robertsad@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja mowie o tym, ze trzeba zmienic TV! --
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2009-12-25 10:25:38
Autor: Street Fighter
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Użytkownik Budzik napisał:
[...]

no chyba, ze ktos planuje zakup TV :)

Data: 2010-01-05 13:59:19
Autor: Ziomall
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
   odtwarza wszystkie formaty plików wideo, łącznie z *.mkv.
   Źródło sygnału to zewnętrzny dysk twardy. Tak więc polecam to najprostsze i najtańsze zarazem rozwiązanie.

A co z napisami? Tez sa? Czcionka PL tez ok? Jaki format napisow srt/txt?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-01-06 15:01:26
Autor: Tomasz Finke
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Ziomall pisze:

A jak sobie radzi z napisami? Jest polska czcionka? Jaki format txt, srt?

TV Samsunga z serii B7000/B8000 bez problemu obsługują polskie czcionki i akceptują napisy w obu tych formatach z tym, że w txt czasem napisy
rozjeżdżają się z filmem, ale srt zawsze działa poprawnie.  Rozpoznają
na dysku twardym partycje FAT32 i NTFS i wyświetlają je jako osobne
urządzenia.  Potrafią też odtwarzać media z pendrivów U3, pomijając przy
tym partycję systemową (Manta z tym sobie nie radziła).  Można ustawić
przesunięcie czasowe między napisami i filmem.  Nie da się zmieniać
czcionki napisów ani ich położenia na ekranie i czasem wypadają one dość
niefortunnie na styku dolnej krawędzi obrazu i czarnego paska.
Jeszcze nie spotkałem filmu, którego ten TV nie potrafiłby odtworzyć,
bez problemy obsługuje też formaty QT i AVCHD generowane przez aparaty
cyfrowe i kamery, więc można podłączyć takie urządzenie bezpośrednio
do telewizora jako dysk zewnętrzny.

T.

Data: 2010-01-06 14:59:43
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Osobnik posiadający mail tom@ict.pwr.wroc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

txt czasem napisy
rozjeżdżają się z filmem

dla mnie to dyskwalifikacja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2010-01-06 16:23:19
Autor: Tomasz Finke
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Budzik pisze:
txt czasem napisy
rozjeżdżają się z filmem

dla mnie to dyskwalifikacja.

A dla mnie 10 sekund konwersji.

T.

Data: 2010-01-06 16:59:28
Autor: Budzik
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
[...]

no to wlasnie mowie, ze dyskwalifikacja...

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2010-01-06 20:01:44
Autor: Moltisanti
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Tomasz Finke" :

txt czasem napisy
rozjeżdżają się z filmem

dla mnie to dyskwalifikacja.

A dla mnie 10 sekund konwersji.

Te "10 sekund" i nie chodzi o sam czas a o nie potrzebna
konfliktowa czynnosc i zabawe, to wlasnie dyskwalifikacja do potegi.

M.

Data: 2010-01-06 22:18:35
Autor: Tomasz Finke
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
W dniu 2010-01-06 20:01, Moltisanti pisze:

Te "10 sekund" i nie chodzi o sam czas a o nie potrzebna
konfliktowa czynnosc i zabawe, to wlasnie dyskwalifikacja do potegi.

Chyba myślisz jeszcze w kategoriach Manty i fimów wypalanych na CD.
Ta epoka już się skończyła.

T.

Data: 2010-01-06 22:27:45
Autor: Moltisanti
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Tomasz Finke" :

[...]

Nie rozumiem tego co napisales, co ma jakas epoka manty
i wypalania cd, do tego co napisalem? Rozwin zlota mysl.

M.

Data: 2010-01-07 18:14:28
Autor: Tomasz Finke
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Moltisanti pisze:

Nie rozumiem tego co napisales, co ma jakas epoka manty
i wypalania cd, do tego co napisalem? Rozwin zlota mysl.

Chodziło mi o to, że i filmy i napisy zazwyczaj nie spadają
same z nieba, więc pisanie, że konwersja formatu napisów
to jakaś dodatkowa "konfliktowa czynność" jest trochę nie na
miejscu...  Ale wiem, że jest mnóstwo ludzi, który potrafią tylko
włożyć gotową płytę z diwiksem do odtwarzacza i nacisnąć Play na
pilocie, nawet jej skopiowanie na pececie jest poza ich możliwościami,
więc taki tv będzie prostu nie dla nich.

T.

Data: 2010-01-09 03:07:46
Autor: Moltisanti
Odtwarzacz DVD/Xvid inne

Użytkownik "Tomasz Finke" :

Moltisanti pisze:

Nie rozumiem tego co napisales, co ma jakas epoka manty
i wypalania cd, do tego co napisalem? Rozwin zlota mysl.

Chodziło mi o to, że i filmy i napisy zazwyczaj nie spadają
same z nieba,

Z rapida chciales powiedziec.

więc pisanie, że konwersja formatu napisów
to jakaś dodatkowa "konfliktowa czynność" jest trochę nie na
miejscu...

Nie na miejscu to jest zostawienie nie spuszczonej
wody w toalecie bedac u kogos w gosciach, a w tym wypadku
to jest dodatkowa upierdliwa czynnosc do zrobienia i tyle.

Ale wiem, że jest mnóstwo ludzi, który potrafią tylko
włożyć gotową płytę z diwiksem do odtwarzacza i nacisnąć Play na
pilocie,

W tym rzecz, wkladasz i ogladasz a nie bawisz sie z napisami.
Umiejetnosci nie maja tu nic do rzeczy, aczkolwiek dla wielu
jest to takze w tym wypadku nieoceniony argument.

nawet jej skopiowanie na pececie jest poza ich możliwościami,
więc taki tv będzie prostu nie dla nich.

Tv moze miec szereg funkcji i dobrze ze cos sie ruszylo, natomiast
w kwesti braku zgodnosci z napisami txt, chociazby w innych odtwarzaczach
sieciowych jest to porazka.

M.

Data: 2010-01-07 07:15:15
Autor: Ziomall
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
[...]

Dzieki za wyczerpującą odpowiedź. IMHO to dopiero początek kiedy TV staje się dekoderem mpeg-4. Ale fajnie, że ktoś działa w tym kierunku, zawsze to jeden sprzęt mniej, odpada półka, szafka czy inna podstawka. Co do samych napisów: jeśli rozjeżdżają się tylko TXT to żaden problem.

Pozrd.
Ziomall

Data: 2010-01-07 23:05:59
Autor: Adam Dybkowski
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
W dniu 2010-01-07 07:15, Ziomall pisze:

Jeszcze nie spotkałem filmu, którego ten TV nie potrafiłby odtworzyć,
bez problemy obsługuje też formaty QT i AVCHD generowane przez aparaty
[...]

Dzieki za wyczerpującą odpowiedź. IMHO to dopiero początek kiedy TV staje
się dekoderem mpeg-4.

Już dawno się stał - do odbioru telewizji cyfrowej naziemnej DVB-T w Polsce jest potrzebny właśnie dekoder MPEG-4. Prawie wszystkie obecnie sprzedawane w sklepach płaskie telewizory posiadają takowy.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2010-01-08 07:21:20
Autor: Ziomall
Odtwarzacz DVD/Xvid inne
Już dawno się stał - do odbioru telewizji cyfrowej naziemnej DVB-T w Polsce jest potrzebny właśnie dekoder MPEG-4. Prawie wszystkie obecnie sprzedawane w sklepach płaskie telewizory posiadają takowy.

Zgadza sie. Poszedlam na skroty i potraktowalem format mpeg-4 zbyt ogolnie. Powinienem napisac: player'em plikow multimedialnych opartych o format mpeg-4 wraz z napisami zawierajacymi polskie znaki diakrytyczne.

Ziomall

Odtwarzacz DVD/Xvid inne