Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?

Data: 2013-09-12 21:27:37
Autor: RadoslawF
Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?
Dnia 2013-09-12 21:03, Użytkownik atm napisał:

Dzieki duzemu ekranowi zapewne bylyby wyswietlane sensownie utwory tytulow a i nawigacja po ustawieniach przypuszczalnie jest bardziej intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa dotykowa?

Nie boisz się że ekran padnie ? w naszym klimacie latem w kabinie
może być +50 a w zimie -25 stopni.
Jeśli nie to wybierz sprzęt który umożliwi podanie sygnału z kamery
cofania.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-12 22:27:14
Autor: atm
On 2013-09-12 21:27, RadoslawF wrote:
[...]

Na kamerze cofania mi nie zalezy, mam czujniki.

Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?