Odtwarzacz dvd nie widzi plikĂłw.

Data: 2011-05-14 10:29:58
Autor: animka
Odtwarzacz dvd nie widzi plikĂłw.
Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce blueray?

Mam nagrane na płytce filmy: jeden DVDripAC3 Xvid-avi, drugi HDTV.Xvid.avi i Manta nie widzi tych plików. Trzeba oglądać na monitorze, a nie z telewizora.

--
animka

Data: 2011-05-14 10:39:45
Autor: Czarek
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
W dniu 14-05-2011 10:29, animka napisał/a:
Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
blueray?

Na jakiej płycie?

Mam nagrane na płytce filmy: jeden DVDripAC3 Xvid-avi, drugi
HDTV.Xvid.avi i Manta nie widzi tych plików.

Czy płyta została zamknięta?

Trzeba oglądać na
monitorze, a nie z telewizora.

Jak się ogląda "z telewizora"? ;-)

--
Cz.

Data: 2011-05-14 10:54:25
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 10:39, Czarek pisze:
W dniu 14-05-2011 10:29, animka napisał/a:
Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
blueray?

Na jakiej płycie?

DVD, a nawet CD-ROM.

Mam nagrane na płytce filmy: jeden DVDripAC3 Xvid-avi, drugi
HDTV.Xvid.avi i Manta nie widzi tych plików.

Czy płyta została zamknięta?

Tak.

Trzeba oglądać na
monitorze, a nie z telewizora.

Jak się ogląda "z telewizora"? ;-)

Tak samo jak z ekranu telewizora.

--
animka

Data: 2011-05-14 11:03:26
Autor: Czarek
W dniu 14-05-2011 10:54, animka napisał/a:
[...]

Jaki system plików i jakim oprogramowaniem płyty były nagrywane?

--
Cz.

Data: 2011-05-14 11:54:26
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 11:03, Czarek pisze:

Jaki system plików i jakim oprogramowaniem płyty były nagrywane?

Ja podałam na wstepie takie zapytanie:

Data: 2011-05-14 11:56:31
Autor: Czarek
W dniu 14-05-2011 11:54, animka napisał/a:
[...]

Skoro nie umiesz/nie chcesz odpowiedzieć na wcześniej zadane pytania, to ja odpowiem na twoje - TAK.
Dalej męcz się sama.

--
Cz.

Data: 2011-05-14 12:48:38
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 11:56, Czarek pisze:

Skoro nie umiesz/nie chcesz odpowiedzieć na wcześniej zadane pytania, to
ja odpowiem na twoje - TAK.

Dziękuję.

--
animka

Data: 2011-05-14 12:19:27
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-05-14 11:54, Użytkownik animka napisał:

Jaki system plików i jakim oprogramowaniem płyty były nagrywane?

Ja podałam na wstepie takie zapytanie:
Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
 blueray?

Instrukcja w łapki i poczytaj czy odtwarzacz przeczyta zawartość
płytki, czy odtworzy film spakowany konkretnym kodekiem.
Ewentualnie podaj dokładnie typ odtwarzacza oraz dokładne
specyfikacje plików i płytki.
Lub zafunduj komuś z grupy szklaną kulę.  :-)

pozdrawiam

Data: 2011-05-14 12:58:19
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 12:19, RadoslawF pisze:

Instrukcja w łapki i poczytaj czy odtwarzacz przeczyta zawartość
płytki, czy odtworzy film spakowany konkretnym kodekiem.

A żebym to ja wiedziala jakim kodekiem był spakowany- jak film z internetu ściagnęłam.
Dawniej wszystko odtwarzał, a teraz to różnie bywa. Jedne filmy na danej płytce widzi, a innych nie. Jesli chodzi o Matroskę to wiadomo, że nie odtworzy, więc takiego filmu na płytkę bym nie nagrala.

Ewentualnie podaj dokładnie typ odtwarzacza oraz dokładne
specyfikacje plików i płytki.

Manta DVD-035 Emperor Basic.
Nie widzi HDTV.Xvid avi, nie widzi ostatnio DVD rip Ac3 Xvid.

--
animka

Data: 2011-05-14 14:15:44
Autor: Czarek
W dniu 14-05-2011 12:58, animka napisał/a:

Manta DVD-035 Emperor Basic.
Nie widzi HDTV.Xvid avi, nie widzi ostatnio DVD rip Ac3 Xvid.

Jeśli wcale nie widzi plików - płyta nagrana w innym, nieobsługiwanym przez odtwarzacz systemie plików (dlatego pytałem o to wcześniej)
Jeśli pliki są widoczne a nie może ich odtworzyć - parametry kodowania nieobsługiwane przez odtwarzacz.

--
Cz.

Data: 2011-05-14 15:06:10
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 14:15, Czarek pisze:
[...]

Czyli te pliki, które wymienilam na samym początku nie są obsługiwane.
Ktoś nagrał z innymi kodekami niż obsługuje moja Manta i zamieścił w internecie.
WMP12 na dysku widzi wszystko co nagrałam na płytce i odtwarza, a odtwarzacz pokazuje i odtwarza tylko te, które obsługuje.

Jeśli pliki są widoczne a nie może ich odtworzyć - parametry kodowania
nieobsługiwane przez odtwarzacz.

To wtedy mam taki komunikat.

--
animka

Data: 2011-05-14 16:06:46
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-05-14 15:06, animka wrote:
[...]

W przypadku avi, skorzystaj z virtualdub - mozesz dowolnie zmienic format pliku (korzystajac z dowolnego kompresora) - operacja czasochlonna.

Bez takiego nakladu pracy nowy wynikowy avi mozesz wrzucic w kontener mkv, dzieki temu np. zintegrowac z kilkoma sciezkami napisĂłw i sciezek dzwiekowych (nie wiem czy manta radzi sobie z mkv).

pozdrawiam

Data: 2011-05-14 18:19:26
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 16:06, Rafał Łukawski pisze:
On 2011-05-14 15:06, animka wrote:
[...]

Manta nie odtwarza mkv. Oglądam na ekranie monitora.
Nie chce mi się konwertować filmów oprócz małych filmików 3G z telefonu (do avi).

--
animka

Data: 2011-05-15 00:08:40
Autor: boxfish
W dniu 2011-05-14 11:54, animka pisze:
[...]

Nie - bo nie istnieją nagrywarki blueray, słyszałem o blu-ray.

Po drugie to nie ta grupa, zapytaj na kino domowe albo przeczytaj w instrukcji odtwarzacza jakie pliki czyta

Data: 2011-05-15 12:14:34
Autor: animka
W dniu 2011-05-15 00:08, boxfish pisze:
Nie - bo nie istnieją nagrywarki blueray, słyszałem o blu-ray.

Dzięki za poprawienie. Coś mi nie pasowało.

--
animka

Data: 2011-05-14 16:48:29
Autor: nom

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqleih$2vp$1node2.news.atman.pl...
Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce blueray?

Być może już laser powoli traci swoje właściwości i nie czyta niektórych płyt. Nie wiem czy coś to pomoże, ale spróbuj poszukać aktualizacji softu do swojej Manty (chociaż na ich stronie nie widziałem takiego modelu).
Poza tym jak plik był w rozdzielczości wiekszej niż 576 linii to taki sprzęt też nie odczyta takich plików.

Data: 2011-05-14 18:15:51
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 16:48, nom pisze:

UĹźytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości
[...]

teĹź nie odczyta takich plikĂłw.

Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych (ciort wie jakich) nie widzi.

--
animka

Data: 2011-05-14 21:18:40
Autor: Maciej Bojko
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
On Sat, 14 May 2011 18:15:51 +0200, animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych (ciort wie jakich) nie widzi.

Jakich, możesz sprawdzić jakimś programem typu MediaInfo, i porównać z instrukcją sprzętu.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-05-14 21:36:28
Autor: animka
wrote:

[...]

Dzięki :-)

Tak w sumie sobie myśle, że jednak przydałyby się 2 monitory, bo to lepsze od telewizora i odtwarzacza. Tylko trzymać pod nosem 2 monitory to trochę komicznie by to wyglądało, no i miejsca trochę mało.

--
animka

Data: 2011-05-16 06:15:25
Autor: Przemysław Ryk
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
Dnia Sat, 14 May 2011 21:36:28 +0200, animka napisał(a):

(ciach...)
Tak w sumie sobie myśle, że jednak przydałyby się 2 monitory, bo to lepsze od telewizora i odtwarzacza. Tylko trzymać pod nosem 2 monitory to trochę komicznie by to wyglądało, no i miejsca trochę mało.

Się tak zastanawiam, co jest komicznego w korzystaniu z dwóch monitorów...
Nie wiem, jak kombinować mam, ale ni diabła nie mogę wpaść na pomysł, co
animkę tak rozbawiło... Ktoś pomoże? ;)

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]

Data: 2011-05-17 20:37:32
Autor: Michał Lorenc
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
Cześć, Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>. Masz klej? To cześć.

[...]

Pewnie masz dwa monitory podobnej wielkości. Można też do dużego monitora dokupić mniejszy (byle taniej), duży na środku, mały "gdzieś tam". Ale IMHO jak ktoś *potrzebuje* dwóch monitorów, to raczej tak nie zrobi, tylko sobie sprawi dwa podobne.

Nie wiem, zgaduję...

--
Michał Lorenc
 Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"

Data: 2011-05-18 10:13:08
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 17 May 2011 20:37:32 +0000 (UTC), Michał Lorenc napisał(a):

[...]

Źle trafiłeś. Pracuję na 24" + 17". :)

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2011-05-14 22:07:40
Autor: animka
wrote:

[...]

Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie wystarczyłyby 2 linijki):
  > Ogólne
Format                          : AVI
Format/Informacja               : Audio Video Interleave
Rozmiar pliku                   : 175 MB
Czas trwania                    : 21 min.
Całkowita przepływność bitów    : 1.123 Kb/s
Aplikacja zapisująca            : VirtualDubMod 1.5.10.2 (build 2540/release)
Biblioteka zapisująca           : VirtualDubMod build 2540/release

Wideo
ID                              : 0
Format                          : MPEG-4 Visual
Profil formatu                  : Advanced Simple@L5
Ustawienia formatu, BVOP        : 2
Ustawienia formatu, QPel        : Nie
Ustawienia formatu, GMC         : Brak punktów podziału
Ustawienia formatu, matryca     : Default (H.263)
ID kodeka                       : XVID
ID kodeka/Wskazówka             : XviD
Czas trwania                    : 21 min.
Przepływność bitów              : 979 Kb/s
Szerokość                       : 624 pikseli
Wysokość                        : 352 pikseli
Proporcje obrazu                : 16:9
Szybkość wyświetlania klatek    : 23,976 kl/s
ColorSpace                      : YUV
ChromaSubsampling               : 4:2:0
BitDepth/String                 : 8 bitów
Rodzaj skanu                    : Progresywny
bity/(piksele*ramki)            : 0.186
Rozmiar strumienia              : 152 MB (87%)
Biblioteka zapisująca           : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04)

Audio
ID                              : 1
Format                          : MPEG Audio
Wersja formatu                  : Version 1
Profil formatu                  : Layer 3
Format_Settings_Mode            : Joint stereo
ID kodeka                       : 55
ID kodeka/Wskazówka             : MP3
Czas trwania                    : 21 min.
Rodzaj przepływności            : Zmienna
Przepływność bitów              : 128 Kb/s
Kanały                          : 2 kanały
Częstotliwość próbkowania       : 48,0 KHz
Rozmiar strumienia              : 20,4 MB (12%)
Wyrównanie                      : Wyrównane w przeplocie
Przeplot, czas trwania          : 24 ms (0,58 klatka wideo)
Przeplot, czas wczytywania      : 152 ms
Biblioteka zapisująca           : LAME3.90.
Ustawienia kodowania            : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 17.6 -- abr 128

Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?

--
animka

Data: 2011-05-14 22:34:19
Autor: animka
wrote:

> [...]

Ustawienia kodowania            : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 17.6 -- abr 128

Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?

Tutaj jest specyfikacja w pdf-ie do mojej Mantusi. Kliknij na nazwę pliku i otwórz. Sprawdź z łaski swojej czy faktycznie nie może otworzyć tego filmu :-)
http://www.sendspace.pl/file/036848555f339e3e53bbbec

--
animka

Data: 2011-05-15 02:03:50
Autor: Mark
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> w wiadomości
news:iqmo2s$cur$1node2.news.atman.pl napisał(a):
Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie wystarczyłyby 2 linijki):
Szybkość wyświetlania klatek    : 23,976 kl/s
Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?
Ten wpis: 'VirtualDub Mod' nie ma na to najmniejszego wpływu, i ostatnia linjka również nie powinna mieć na to wpływu.
Prędzej to co zostawiłem czyli 'Szybkość wyświetlania klatek    : 23,976 kl/s'
W instrukcji do twojego odtwarzacza nie mogłem się doszukać jakie szybkości wyświetlania klatek obsługuje.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-05-15 14:12:10
Autor: animka
W dniu 2011-05-15 02:03, Mark pisze:

[...]

Pewnie wszystkie szybkości obsługuje.
Najprawdopodobiej to coś z kodekami w tym filmie może być.

--
animka

Data: 2011-05-14 22:44:04
Autor: Czarek
W dniu 14-05-2011 18:15, animka napisał/a:

Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych
(ciort wie jakich) nie widzi.

Może przestaniesz w końcu mylić pojęcia?
Plik AVI zakodowany z jakimiś dziwnymi parametrami/kodekami/rozdzielczością
będzie widziany przez odtwarzacz jednak nie będzie mógł być przez niego odtworzony.
W Twoim przypadku oba pliki to AVI, ale do tej pory nie wiem czy są widziane przez odtwarzacz, czy są tylko problemy z ich odtworzeniem na tej Mancie (przejrzałem cały wątek)
Ty używasz obu określeń zamiennie: pliki nie są widziane/nie może odtworzyć, zdecyduj się na coś.

--
Cz.

Data: 2011-05-14 21:17:04
Autor: Maciej Bojko
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
On Sat, 14 May 2011 10:29:58 +0200, animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce blueray?

Powinny. Dla pewności możesz tę samą płytę nagrać w nagrywarce DVD i sprawdzić.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-05-14 21:30:42
Autor: animka
wrote:

Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
blueray?

Powinny. Dla pewności możesz tę samą płytę nagrać w nagrywarce DVD
i sprawdzić.

Mam tylko nagrywarki dvd.
Chodziło mi o to, że jak nagram swoją nagrywarką jakiś film z internetu, który był przedtem nagrywany nagrywarka blueray....
Zresztą już wiem, plik był nagrywany przez kogoś kamerą z nieobsługiwanymi przez moją Mantę kodekami i dlatego nie widzi pliku.

--
animka

Data: 2011-05-14 23:35:59
Autor: nom

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqmlk6$aa8$1node2.news.atman.pl...

Zresztą już wiem, plik był nagrywany przez kogoś kamerą z nieobsługiwanymi przez moją Mantę kodekami i dlatego nie widzi pliku.

Znaczy się, że na ekranie telewizora nie widzisz tych nagranych plików z filmami na DVD?
Czy widać te pliki naciskasz PLAY i nic się nie dzieje?
W pierwszym przypadku może masz coś z nazwą pliku jest nie tak (za długa, nierozpoznane znaki w nazwie, złe rozszerzenie).

Data: 2011-05-15 12:23:08
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 23:35, nom pisze:

[...]

Tak jakby ich nie było, a Windows Media Player12 w komputerze z nagranej płyty odtwarza.

Czy widać te pliki naciskasz PLAY i nic się nie dzieje?
W pierwszym przypadku może masz coś z nazwą pliku jest nie tak (za długa,
nierozpoznane znaki w nazwie, złe rozszerzenie).

Dziwne to, bo WMP 12 widzi poprawnie i odtwarza.
Bć może tu wpisalam nazwę tego pliku bez kropki czy coś w tym rodzaju, ale to nie ma wpływu.  Na dysku było poprawnie. Juz sobie obejrzałam ten film na monitorze i go wywaliłam z dysku, bo nie kolekcjonuję. Płytę też wywaliłam.

--
animka

Data: 2011-05-15 21:45:03
Autor: nom

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqocdf$ve9$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-05-14 23:35, nom pisze:
Płytę też wywaliłam.

To bardzo nieekologiczne. :-)
Lepiej zainwestuj w płyty DVD-RW to będziesz kasować po obejrzeniu filmu.

Data: 2011-05-15 23:29:35
Autor: animka
W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

[...]

Masz rację. Bardzo sobie cenię płyty EMTEC, ale mam w domu tylko 1 szt.- CD-ROM. Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte. Zabrakło mi w domu płyty dvd, chciałam coś skasować, nie dało się. Będę musiała znowu się wybrać do Reala, bo tam płyt do wyboru i koloru, różnych firm. Długi wielki regał i same płyty. Tam kupię EMTEC.
W mojej okolicy to Carrefour, Komputronik i Euro, a tam tylko jeden rodzaj dziadoskich płyt, na dodatek w dużych paczkach. W Euro to już nic nie kupię, bo wszystkie płytki Verbatim były wadliwe. To nawet wstyd dla takich salonów Euro, żeby płytek nie można było kupić, bo czasami to nawet jednego rodzaju nie ma.

  --
animka

Data: 2011-05-16 22:38:59
Autor: nom

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iqrfit$3gs$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.

Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)
Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

Data: 2011-05-17 02:47:05
Autor: animka
W dniu 2011-05-16 22:38, nom pisze:

Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.

Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)

Czyki wyrzucać?

Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie
każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

Tyle rzeczy robilam, więc może i formatowałam jakieś płytki. Jak się udało sformatować i potem coś nagrać to nic dziwnego, że ta Manta mi nie widziala filmów. Ale tak na 100% to nie wiem czy skopiowałam film na jakąś płytke dvd. Jeszcze niedawno miałam spory zapas, ale zużyłam do backupów i teraz nie mam ani jednej, a w tym dziadoskim carrefourze, euro i komputroniku niedaleko mojego domu nie ma "dobrych" płytek (nawet nie ma prawie żadnych-ale wiocha!), ale do reala nie chce mi się teraz specjalnie jechać.

--
animka

Data: 2011-05-17 08:15:29
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Sun, 15 May 2011 23:29:35 +0200, animka napisał(a):

[...]

Uwaga, uwaga. Animka właśnie dokonała odkrycia, przy którym dotarcie przez
Kolumba do wybrzeży Ameryki, to mały pikuś... ;D

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]

Data: 2011-05-17 18:57:59
Autor: Czarek

Mam inne podejrzenie - kupiła płytkę RW taką jak opisana tu: http://forum.dobreprogramy.pl/ashampoo-burning-studio-2010-dvd-nie-mozna-skasowac-t438735.html

--
Cz.

Data: 2011-05-17 20:40:31
Autor: animka
W dniu 2011-05-17 18:57, Czarek pisze:
[...]

On napisał tak:
Nie... Tylko raz nagrałem...
Kupiłem w REALu...
Exttreme
DVD+R 4,7GB x16speed ultra compatible

Chyba Ty mu odpisałeś tak:
"I wszystko na temat , nie jest to płyta wielokrotnego użytku , pamiętaj na przyszłosć że płyta wielokrotnego użytku ma mieć oznaczenie *DvD+/-RW ,a nie np. DvD+/-R RW* i nie kosztuje 1 zł tylko ceny płyt wielokrotnego użytku dobrych jakości zaczynają się od 5zł wzwyż."
Uśmiałam się.

Ja 2 filmy nagrałam na nowej płytce Verbatim DVD+R, potem to samo nagrywałam na innych płytkach m.in kasowalnych w celu sprawdzenia, czy Manta te filmy zobaczy i odtworzy. Jak już napisałam dałam sobie spokój z tymi wadliwymi płytkami, wywaliłam je, no i żadnym trollom tutaj nie mam zamiaru się tłumaczyć. Gryźcie się i wałkujcie dalej obaj chłopaczki z rzuconym na tę grupę tematem.

--
animka

Data: 2011-05-17 21:19:35
Autor: Czarek
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
W dniu 17-05-2011 20:40, animka napisał/a:

Chyba Ty mu odpisałeś tak:

Tylko czytam tamto forum i nie pisuje na nim.

[...]

To nie my się gryziemy i to nie my mamy problemy, tylko taka jedna zarozumiała paniusia ;-)

--
Cz.

Data: 2011-05-17 21:41:49
Autor: animka
W dniu 2011-05-17 21:19, Czarek pisze:
[...]

Zarozumiała nie jestem, nigdy nie byłam. Nie pozwolę jednak na głupkowate docinki.
Jak się chce pożartować to można bezosobowo, a nie beznadziejnie, głupio na dodatek w stosunku do określonych osób.

--
animka

Data: 2011-05-14 23:39:09
Autor: nom
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
DVDripAC3 Xvid-avi - wedlug mnie nazwa pliku powinna byc DVDripAC3_Xvid.avi (lepiej nie uzywac spacji, mozna uzyc podkreslenia)

HDTV.Xvid.avi  - ja bym to zapisal tak HDTV_Xvid.avi - odtwarzacz po kropce moze szuka rozszerzenia i mu nie pasuje wiec ignoruje ten plik jako niemultimedialny. :-)

Data: 2011-05-15 00:31:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-05-14 23:39, Użytkownik nom napisał:
[...]

Nie, manta wczytuje nagłówki plików a potem wyświetla tylko
te które potrafi obsłużyć. I rozpoznaje pliki bez rozszerzenia
jak np. "fajny.film".

Pozdrawiam

Data: 2011-05-15 13:46:43
Autor: animka
W dniu 2011-05-15 00:31, RadoslawF pisze:

Nie, manta wczytuje nagłówki plików a potem wyświetla tylko
te które potrafi obsłużyć. I rozpoznaje pliki bez rozszerzenia
jak np. "fajny.film".

Czyli jakby było jakieś niepotrzebne rozszerzenie to usuwać, czyli zmienić nazwę pliku?

--
animka

Data: 2011-05-15 14:27:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-05-15 13:46, Użytkownik animka napisał:

[...]

Nie zmieniać, nie ruszać, nie kombinować, odtwarzacz i tak
sobie sprawdzi po nagłówku. Jak nie pokazał pliku to znaczy
że uznał że nie jest w stanie go odtworzyć.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-15 13:42:22
Autor: animka
W dniu 2011-05-14 23:39, nom pisze:
DVDripAC3 Xvid-avi - wedlug mnie nazwa pliku powinna byc DVDripAC3_Xvid.avi
(lepiej nie uzywac spacji, mozna uzyc podkreslenia)

Jest dobrze, tylko przy przepisywaniu zrobiłam błędy.

HDTV.Xvid.avi  - ja bym to zapisal tak HDTV_Xvid.avi - odtwarzacz po kropce
moze szuka rozszerzenia i mu nie pasuje wiec ignoruje ten plik jako
niemultimedialny. :-)

Poprawiłam, ale i tak nie mam w domu już dzisiaj płytki, żeby nagrać i sprawdzić.
Blisko mnie, w wielkim EURO jest tylko jeden rodzaj płytek i to na dodatek wadliwych. Powinnam to zgłosić do Federacji Konsumentów.

--
animka

Data: 2011-05-15 14:31:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-05-15 13:42, Użytkownik animka napisał:

[...]

Kup sobie odtwarzacz z wejściem na pendriva lub jakąś kartę
pamięci i używaj tego zamiast płytek CD/DVD. Łatwo, szybko
i wygodnie zamiast bawić się w wypalanie.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-18 11:32:23
Autor: Kazimierz
Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
Cześć.

Nie śledziłem wszystkich odpowiedzi, więc może podobna odpowiedź już się pojawiła.
Miałem taki sam problem z Mantą, tzn. odtwarzacz dokładnie nie widział żadnych plików na płytce. Wyglądało to tak, że na płytce, np. CD były nagrane jakieś krótkie filmy i płytka była bez problemu odtwarzana w komputerze, a odtwarzacz DVD nie był w stanie odczytać nawet listy plików, która na ekranie telewizora po prostu była pusta.
Według mnie odtwarzacze DVD w ogóle, bo na pewno nie jest to problem tylko Manty, mają problemy z odtwarzaniem niektórych płyt (nie chodzi tu o kodeki, a o samą fizyczną płytę jako nośnik).
Moim zdaniem powinnaś wziąć płyty, których nie odtwarza Twój odtwarzacz i spróbować je odtworzyć na innym odtwarzaczu. Możliwe, że tam będzie OK.

Spotkałem się też z problemem odtwarzania standardowo nagranych płyt DVD, konkretnie z wesel. Markowe odtwarzacze nie były w stanie odtworzyć niektórych, a te z niższej półki radziły sobie z nimi bez problemu.

Moim zdaniem powinnaś albo zmienić płyty na których nagrywasz, albo zmienić odtwarzacz. Taniej będzie zmienić płyty :)

Pozdrawiam,
Kazimierz

Odtwarzacz dvd nie widzi plikĂłw.