Odtwarzacz multimediów w cenie do 400 pln?

Data: 2011-04-13 03:47:26
Autor: Cynio
Odtwarzacz multimediów w cenie do 400 pln?
On 10 Kwi, 11:57, Falisty <fa_li...@wp.pl> wrote:

My la em o takich urz dzeniach:
1. 8level MediaThor HD
2. Ferguson Ariva 210 (podobno nowy soft ma radio ale niedzia a)
3. Ferguson Ariva 200
4. GoClever Cineo 200 (nie ma RMVB ale ma tuner MPEG4

Co by cie polecili?

ja ostatnio kupiłem LG dp1, uwaga nie ma wbudowanej żadnej pamięci,
wszystkie multimedia podłączasz albo za pomocą USB albo WiFi (N).
Używam go głównie do odtwarzania filmów po WiFi (ma serwer zarówno
UPnP jak i Sambę, wykorzystuje ten drugi). Leci wszystko, tylko
niektóre materiały 1080p (np. z DTS-em) potrafią się ciąć, reszta
śmiga pięknie.

--
Pozdr.
Cynio

Odtwarzacz multimediów w cenie do 400 pln?