Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Odważne teza :)

Odważne teza :)

Data: 2012-08-24 00:32:48
Autor: anacron
Odważne teza :)
Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.
Państwu Polskiemu nie zależy na zwiększeniu bezpieczeństwa na drogach interesuje ich utrzymanie śmiertelności na akceptowalnym dla społeczeństwa poziomie oraz utrzymanie liczby wypadków na równie akceptowalnym dla budżetu NFR poziomie oraz i przede wszystkim zwiększenie maksymalnie jak tylko to możliwe wpływów z mandatów. Gdyby było inaczej policjanci nie czatowaliby ukryci za krzakami w miejscach "efektownych" dla statystyk mandatów, a dokonywaliby pomiarów w miejscach "efektywnych" dla naszego bezpieczeństwa. Wiem, odważna teza, ale nie znajduję argumentów przeciwko niej.
Pozdrawiam

--
anacron

Data: 2012-08-24 01:24:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Odważne teza :)
W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.

1. Przy twoim iq do większej ilości nie mogłeś dojść.
2. Komendat siÄ™ z tobÄ… zgadza ?
3. Głupi jesteś, ale nie martw się ... to genetyczne, byłem wtedy pijany.

Pozdrawiam

Mów do ręki.


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-08-24 14:30:10
Autor: z
Odwa¿ne teza :)
W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
Po setkach tysiêcy kilometrów doszed³em do jednego wniosku.

Jest jeszcze kilka tez które w¶ród autorytetów moralnych czy gospodarczych zaczynaj± byæ na g³os wypowiadane a parê lat temu by³y wy¶miewane jako oszo³omskie brednie "polityków nierealnych" ;-)
Ju¿ nie jest kwesti± "czy" tylko "kiedy" lemingi przejrz± na oczy.

z

Data: 2012-08-24 14:48:05
Autor: Adam P³aszczyca
Odważne teza :)
Dnia Fri, 24 Aug 2012 00:32:48 +0200, anacron napisa³(a):

Po setkach tysiêcy kilometrów doszed³em do jednego wniosku.
Pañstwu Polskiemu nie zale¿y na zwiêkszeniu bezpieczeñstwa na drogach interesuje ich utrzymanie ¶miertelno¶ci na akceptowalnym dla spo³eczeñstwa poziomie
Przepraszam, a to chyba oczywiste, gdyz kazdy ruch samochodu jest
zwiêkszeniem zagro¿enia. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-08-24 21:26:38
Autor: megrims
Odważne teza :)
W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
Po setkach tysięcy kilometrów doszedłem do jednego wniosku.
Państwu Polskiemu nie zależy na zwiększeniu bezpieczeństwa na drogach
interesuje ich utrzymanie śmiertelności na akceptowalnym dla
społeczeństwa poziomie oraz utrzymanie liczby wypadków na równie
akceptowalnym dla budżetu NFR poziomie oraz i przede wszystkim
zwiększenie maksymalnie jak tylko to możliwe wpływów z mandatów. Gdyby
było inaczej policjanci nie czatowaliby ukryci za krzakami w miejscach
"efektownych" dla statystyk mandatów, a dokonywaliby pomiarów w
miejscach "efektywnych" dla naszego bezpieczeństwa. Wiem, odważna teza,
ale nie znajduję argumentów przeciwko niej.
Pozdrawiam


Strzyżenie baranów trwa.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-27 08:43:30
Autor: Robson
Odwa¿ne teza :)

zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.

¯eby to stwierdziæ nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do Rumunii. Tam na ¶wiat³ach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund bêdzie jeszcze zielone lub czerwone ¶wiat³o. Rozwi±zanie proste i tanie, likwiduj±ce problem, czy ¶wiat³o by³o "pó¼ne zielone" czy inne. Je¶li mam do skrzy¿owania kilkana¶cie/kilkadziesi±t metrów i 2 sekundy, to wiadomo, ¿e trzeba odpu¶ciæ i siê zatrzymaæ.  Ale u nas nie. Na skrzy¿owaniu niedaleko mojego domu, gdzie jest sygnalizacja wielofazowa, rano krêc± siê 2-3 radiowozy i kasuj± je¿d¿±cych na ¿ó³tym. Chodzi o kasê, nie o bezpieczeñstwo.

R

Data: 2012-08-27 11:22:59
Autor: Michoo
Odwa¿ne teza :)
On 27.08.2012 08:43, Robson wrote:

zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.

¯eby to stwierdziæ nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
Rumunii. Tam na ¶wiat³ach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
bêdzie jeszcze zielone lub czerwone ¶wiat³o.
Takie ¶wiat³a dzia³aj± w Rzeszowie.


--
Pozdrawiam
Michoo

Data: 2012-08-27 18:21:52
Autor: megrims
Odwa¿ne teza :)
W dniu 2012-08-27 11:22, Michoo pisze:
On 27.08.2012 08:43, Robson wrote:

zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.

¯eby to stwierdziæ nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
Rumunii. Tam na ¶wiat³ach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
bêdzie jeszcze zielone lub czerwone ¶wiat³o.
Takie ¶wiat³a dzia³aj± w Rzeszowie.


A ¯eszuf nie jest w Rumunii? :o

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-27 11:32:08
Autor: J.F
Odwa¿ne teza :)
U¿ytkownik "Robson"  napisa³ w wiadomo¶ci
zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.
¯eby to stwierdziæ nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do Rumunii. Tam na ¶wiat³ach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund

No, do Rumunii to sie co miesiac nie jezdzi :-)

bêdzie jeszcze zielone lub czerwone ¶wiat³o. Rozwi±zanie proste i tanie, likwiduj±ce problem, czy ¶wiat³o by³o "pó¼ne zielone" czy inne. Je¶li mam do skrzy¿owania kilkana¶cie/kilkadziesi±t metrów i 2 sekundy, to wiadomo, ¿e trzeba odpu¶ciæ i siê zatrzymaæ.  Ale u nas nie. Na

We wrocku jest pare takich swiatel. Przydatne, ale
- licznik gasnie 3 s przed koncem, wlasnie po to zeby niektorzy nie probowali sie zalapac na ostatnia sekunde,
- ruszasz na zielonym, patrzysz daleko przed siebie tam tez sie zapalilo zielone. Wiec gaz do dechy .. i tak widzisz ze coraz blizej, a licznik chyba coraz mniejszy, bo za daleko na odczyt dokladny. no i tak trzymamy, swiatla coraz blizej, na liczniku juz widzisz 5,4, ciemno ... no i co - hamowac z tych 120 do zera, czy zdazymy przemknac ? :-)

Wiec wszystko zalezy od dezorganizatorow ruchu. Jakby sie nie dalo ustawic zielonej fali na 70 ..

J.

P.S. Czasem, czy wrecz czesto, nie da sie ustawic. Ale we wrocku wyjatkowo tego malo.

Data: 2012-08-27 12:21:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Odwa¿ne teza :)
Hello Robson,

Monday, August 27, 2012, 8:43:30 AM, you wrote:

zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.
¯eby to stwierdziæ nie trzeba lat jazdy, wystarczy jeden wyjazd do
Rumunii. Tam na ¶wiat³ach jest montowany licznik i wiadomo, ile sekund
bêdzie jeszcze zielone lub czerwone ¶wiat³o.

Ale po co do Rumunii? Przyjed¼ do Opola czy Wroc³awia.

[...]

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-08-28 15:36:27
Autor: Robson
Odwa¿ne teza :)


Ale po co do Rumunii? Przyjed¼ do Opola czy Wroc³awia.

[...]

Po drodze mi by³o ;). Ale to kolejny dowód na to, ¿e Polska B jest coraz bardziej w tyle.

R

Data: 2012-08-28 15:48:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Odwa¿ne teza :)
Hello Robson,

Tuesday, August 28, 2012, 3:36:27 PM, you wrote:

Ale po co do Rumunii? Przyjed¼ do Opola czy Wroc³awia.
Po drodze mi by³o ;). Ale to kolejny dowód na to, ¿e Polska B jest coraz
bardziej w tyle.

Ale która Polska B? Bo Rzeszów czêsto bywa do niej zaliczany a tam ju¿
te¿ zaproszenie dosta³e¶...

Czy¿by¶ my¶la³ o wsi Warszawa?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-08-27 19:32:54
Autor: Excite
Odwa¿ne teza :)
W dniu 2012-08-24 00:32, anacron pisze:
Po setkach tysiêcy kilometrów doszed³em do jednego wniosku.
Pañstwu Polskiemu nie zale¿y na zwiêkszeniu bezpieczeñstwa na drogach
interesuje ich utrzymanie ¶miertelno¶ci na akceptowalnym dla
spo³eczeñstwa poziomie oraz utrzymanie liczby wypadków na równie
akceptowalnym dla bud¿etu NFR poziomie oraz i przede wszystkim
zwiêkszenie maksymalnie jak tylko to mo¿liwe wp³ywów z mandatów.

Do takich wniosków dojdzie chyba ka¿dy my¶l±cy cz³owiek który mia³ okazjê postudiowaæ kodeks ruchu drogowego oraz historiê jego nowelizacji. Generalnie to co jest z³e i powoduje problemy wszyscy obeznani w temacie doskonale wiedz± ale ci którzy mog± to zmieniæ nie robi± tego lub naprawiaj±c jeden problem tworz± w nowelizacji nowe czêsto powa¿niejsze b³êdy. Tak samo jest w wielu innych dziedzinach maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo jak oznakowanie dróg, szkolenie i egzaminowanie, badania techniczne, kontrole prêdko¶ci, kontrole drogowe itd. itp. To nie jest system maj±cy poprawiaæ bezpieczeñstwo na drogach tylko co¶ dok³adnie odwrotnego w dzia³aniu.

Odważne teza :)

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona