Odwaga

Data: 2011-04-13 22:03:54
Autor: pluton
Odwaga
kwiat narodu polskiego z śp Prezydentem Lechem Kaczyńskim i jego
małżonką na czele.

to same chwasty byly.

Nie wiem czy D. Tusk jest winny czy
współwinny katastrofie, ale chcę , żeby miał tę świadomość, że prędzej
czy później prawda wyjdzie na jaw.

Jest winny. Powinien wezwac szambonura na dywanik i szczerze mu powiedziec:
-Sluchaj facet, wez se na wstrzymanie i siedz w swoim szambie, a nie
bedziesz mi tu latal
i paliwo marnowal.
Ja juz tam bylem, rocznica uczczona, a ty nie dostaniesz samolotu i spadaj
mi teraz z widoku,
bo mi sie zygac chce jak na ciebie patrze.

Nullification

Data: 2011-04-13 22:01:47
Autor: raff
Odwaga
kwiat narodu polskiego z śp Prezydentem Lechem Kaczyńskim i jego
małżonką na czele.

to same chwasty byly.

Ooo, brawo, brawo. Niech zyje lewicowy humanizm.

R.

Data: 2011-04-13 22:15:30
Autor: pluton
Odwaga

Ooo, brawo, brawo. Niech zyje lewicowy humanizm.

Mozesz o mnie wszystko powiedziec. Mozesz o mnie powiedziec,
ze jestem madry. Mozesz o mnie powiedziec, ze jestem przystojny.
Mozesz o mnie powiedziec, ze jestem zajefajny gosc, ale
kuzwa nazywac mnie kaczystą ???

Przegiales.

Nullification

Odwaga