Odważna teza w sprawie pułkownika. "Warto sprawdzić billingi"

Data: 2012-01-12 14:40:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Odważna teza w sprawie pułkownika. "Warto sprawdzić billingi"
Prof. Andrzej Zybertowicz, socjolog, były ekspert Komisji Weryfikacyjnej WSI i były doradca braci Kaczyńskich ds. bezpieczeństwa, uważa, że działanie płk. Mikołaja Przybyła to "nie był czyn szaleńca". Zybertowicz sugeruje, że płk. Przybył mógł działać w porozumieniu ze swoim szefem, Naczelnym Prokuratorem Wojskowym gen. Krzysztofem Parulskim.
więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/374815,prof-zybertowicz-warto-sprawdzic-billingi-przybyla-i-parulskiego.html

Pan Zybertowicz nie wszystko mówi na temat udziału prok. Parulskiego w postrzeleniu się z broni palnej płk. Przybył.
Wiem to z dobrze poinformowanego źródła (tajne źródło, nie zdradzę), że prok. Parulski wszedł przez tajne, ukryte drzwiczki do sali w czasie przerwy w konferencji prasowej i osobiście pokierował pistoletem tak, by bezpiecznie przestrzelić tylko policzek, nie robiąc większej szkody płk. Przybył (nie wiem, czy się odmienia).

Data: 2012-01-12 15:40:54
Autor: stevep

[...]

Na dodatek wg Zybertowicza Parulski wykonywał osobisty rozkaz premiera  Tuska, ten działał na bezpośrednie zlecenie premiera Putina, a ten  wykonywał osobisty rozkaz ...... innego szatana.  :(

--
stevep

Odważna teza w sprawie pułkownika. "Warto sprawdzić billingi"