Odwa縩i bracia Czesi zawiesili 砮b 秝ini w Pradze!

Data: 2009-03-19 20:04:47
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Odwa縩i bracia Czesi zawiesili 砮b 秝ini w Pradze!
Odwa偶ni bracia Czesi zawiesili 艂eb 艣wini tym antysemickim Muzu艂manom
w Pradze!

http://www.tvn24.pl/12691,1591547,0,1,leb-swini-zawisl-na-meczecie,wiadomosc.html

Polscy Germanie i ich wojownicy Antysemici oczywi艣cie b臋d膮 oburzeni
naszym s艂owia艅skim sprzeciwem najazdu i osiedlenia si臋 antysemickich
bandyt贸w na nasze s艂owia艅skie ziemie. Ka偶dy S艂owianin, kt贸ry nie s艂u偶y
germa艅skiej i muzu艂ma艅skiej agendzie antysemityzmu TO WR脫G ich
wersji polskiego patriotyzmu. Ich wersji, kt贸ra nam polskim S艂owianom
zieje rasow膮 i etniczn膮 antysemick膮 nienawi艣ci膮 jakby my S艂owianie
mieli by艣my by膰 呕ydami w Polsce. Jakbym Ja Piotr G艂ownia z czystym
wielowiecznym udokumentowanym s艂owia艅skim urodzeniem mia艂bym
by膰 呕ydem. Tak, polskim Antysemitom, tym samozwa艅czym germa艅skim
patriotom Polski czyn naszych braci S艂owian w Pradze b臋dzie czynem
mosadowskiej agentury. Anty islamskim czynem znienawidzonych
przez polskich antysemickich patriot贸w czeskich 呕yd贸w-S艂owian.

Moja krew s艂owia艅ska, moje nazwisko staros艂owia艅skie, moja my艣l
s艂owia艅ska, moja ideologia s艂owia艅ska, wi臋c i m贸j czyn te偶 b臋dzie
wrogi polskim Antysemitom:
CZYN AKTYWNEGO PI脫REM POPARCIA MOICH ANTY ISLAMSKICH
BRACI PATRIOT脫W S艁OWIAN Z PRAGI.

Brawa bracia. Dzi艣 sercem i my艣la z wami. Popieram was s艂owia艅skich
moich braci z Czech dzi艣 za ten czyn. Za ten czyn s艂owia艅skiego
patriotyzmu tak strasznie wrogi naszym tutaj na psp grupowym Antysemitom.

BRAWA CZESI! TAK TRZYMA膯! CHWA艁A NAM S艁OWIANOM!

Bogu rodzica dziewica, bogiem s艂awiena Maryja u twego syna gospodzina,
matko zwolena maryja, zyi艣ci nam, spu艣ci nam. Kyrie Elejson!!!

sarmackiej narodowo艣ci, pan Piotr G艂ownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie pad艂a, jeszcze my 偶yjemy!