Odwieczne pytanie-jakie zarowki?

Data: 2010-10-05 21:31:43
Autor: falco
Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
W dniu 2010-10-05 21:25, Koczis pisze:

Jako, ze zmienilem moto z R1 na FZ1 Fazer 2006 to mam pytanie o najlepsze
zarowki, czyt. najmocniej swiecace(oswietlajace doroge, bo nie kazda zarowka
ktora "razi w oczy" daje widoczne swiatlo na drodze), ale nie ksenony itp.

Siema,

jakiś czas temu założyłem Osram Silver Star +50% i różnica jest ogromna (na korzyść). Mają jeszcze mocniejsze Night Breaker +90%, ale ponoć są zbyt delikatne do motocykli i częściej padają.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97