Data: 2010-10-05 22:05:31 | |
Autor: Thompson FZ1 | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
On 5 PaĽ, 21:25, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam. A tak przy okazji to jakie wrażenia ogólne po przesiadce z R1 na FZ1. |
|
Data: 2010-10-06 18:49:50 | |
Autor: Koczis | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
A tak przy okazji to jakie wrażenia ogólne po przesiadce z R1 na FZ1. Jak na razie nie wiele moge napisac, bo przejechalem od kupna z 15km. Na pierwsze co zwrocilem uwage to: 1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te 5-7cm wezsze) 2. cichszy silnik 3. bardziej miekko przejezdza nierownosci 4. szybciej trzeba zmieniac biegi, bo jedynka starcza do 120km/h, a w R1 do 155km/h :) i ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba szybciej zmieniac biegi. 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla do ogranicznika, natomiast w R1 jakos tak sztywniej bylo, moze to brak amorka skretu lub praktycznie koniec przedniej opony. 6. bardziej wieje, bo jest ori/mala szybka(w R1 mialem szybe turystyczna) Pozdro Koczis FZ1 Fazer -- |
|
Data: 2010-10-06 10:41:46 | |
Autor: AZ | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
On 6 PaĽ, 18:49, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
4. szybciej trzeba zmieniac biegi, bo jedynka starcza do 120km/h, a w R1 doHe? Niepoto masz tam pewnie 11krpm żeby mulić poniżej 6 ty¶.. Ecodriving? :-) 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla doNapompuj koła. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-10-06 22:37:45 | |
Autor: Koczis | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
Artur napisal:
He? Niepoto masz tam pewnie 11krpm żeby mulić poniżej 6 ty¶.. No cosik w tym stylu, ja po prostu lubie miec swiadomosc, ze jak bedzie potrzeba to wystarczy mocniej odkrecic :), a przy mojej jezdzie R1 palila mi 5,2 na trasie i 6,5 w miescie, zobaczymy jak bedzie w FZ1? Napompuj koła. Mozliwe, ale opona z przodu mocno jest zjechana na srodku, wiec moze to byc powodem? Koczis FZ1 Fazer -- |
|
Data: 2010-10-07 10:49:12 | |
Autor: de Fresz | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
On 2010-10-06 22:37:45 +0200, "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> said:
=Napompuj koła. Może. SprawdĽ też czy łożysko główki nie wymaga podci±gnięcia. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-10-06 19:05:12 | |
Autor: Kuczu | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze:
1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te 5-7cm wezsze) Obetnij po 3 cm z kazdej strony i po problemie. ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba Mi sie wydawalo ze raczej nie powinno sie schodzic ponizej 6 k rpm bo tylko wtedy toto jedzie. No ale ja sie pewnie nie znam bo mam ogranicznik na 5700 rpm. 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla do Jak sie wali w zakrety to niedobrze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-10-06 19:24:55 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
Kuczu pisze:
5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie No właśnie , shimmie tylko czeka. Ale ja się nie znam, u mnie jedynka kończy się na 40 km/h :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2010-10-07 11:18:15 | |
Autor: Don Pedro | |
Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
W dniu 2010-10-06 19:05, Kuczu pisze:
W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze: Się śmiej - moje wrażenie po FZ1 było takie, że kiera to chyba prosto od taczek zaadaptowana.
Hyhy, dlatego ja nie umiałem odnaleźć się na R6. Wyło toto, ale nie jechało. I do tego na pigmejów projektowane :)
Miałem takie samo wrażenie na FZ1, tzn. że wali się w zakręty. Dodanie ciśnienia w przednim kole pomogło tylko niewiele. Podobnie schrzanione jak ongiś w jajku, tak samo dziwnie się prowadziło. pozdr DP TL-S |