Odwieczne pytanie-jakie zarowki?

Data: 2010-10-06 23:39:14
Autor: Bialy
Koczis napisal:

| Witam.
|
| Jako, ze zmienilem moto z R1 na FZ1 Fazer 2006 to mam pytanie o
| najlepsze zarowki, czyt. najmocniej swiecace(oswietlajace doroge, bo
| nie kazda zarowka ktora "razi w oczy" daje widoczne swiatlo na
| drodze), ale nie ksenony itp. Znalazlem takie:
| 1. Philips H4 MotoVision
| 2. NIGHT RACER OSRAM
| 3. XP Moto Racing Philips
|
| Ceny dość znaczne, bo ok. 27-65zl/sztuka, ale czy faktycznie daja
| wiecej swiatla na drodze, czy to tylko kolejny chwyt marketingowy?

Ja w poprzednim motocyklu miałem MotoVision i do obecnego również zakupiłem takowe. Świecą fajnym, białym światłem i faktycznie w reflektorze pojawia się jakaś tam poświata, co w korku wyróżnia, ale to bardziej w formie bajeru raczej ;)
W poprzednim moto wytrzymała 8 tys. i go sprzedałem, więc nie wiem, czy już została wymieniona ;)

Koledze niedawno zamawiałem Tungsramy H4 +60%. Jest bardzo zadowolony, też swiecą mocnym, białym światłem, a dodatkowo są niedrogie. Co do ich trwałości niestety nie mogę się wypowiedzieć, ale ogólnie nie powinny być jakieś kiepskie. Do auta kupuję Tungsramy H7 +50 i wystarczają na jakieś 20 - 25 tys., więc chyba akceptowalnie.

Jakby co, to ja kupuję żarówki tutaj: http://www.auto-lamp.pl/ i zawsze jestem zadowolony ;) O MotoVision musisz się zapytać mailowo, ale mają :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-10-07 10:51:53
Autor: de Fresz
On 2010-10-06 23:39:14 +0200, "Bialy" <wytnij.mr.b@o2.pl.wytnij> said:

[...]

Mam niemal identyczne doświadczenia z tymi żarówkami. U mnie poszły z kozą po 10kkm do nowego właściciela. I w porównaniu z innymi +xx% mają nieco niższą temp. barwową (bardziej żółte światło), dzięki czemu lepiej sprawdzają się w deszczu.

de Fresz

Odwieczne pytanie-jakie zarowki?