[Co kupić] Odwieczny dylemat

Data: 2010-08-08 06:58:31
Autor: mateoos
[Co kupić] Odwieczny dylemat
Odświeżę wątek, może ktoś to przeczyta.

Skorzystałem z podsuniętego przez Was pomysłu. Policzyłem koszty w przypadku nowego telefonu od operatora lub z innego źródła i zdecydowałem się na HTC Touch 2 w sklepie Euro RTV AGD, zaś w Plusie tylko przedłużyłem abonament, mam teraz 120 minut do wszystkich i 6000 minut do wybranych pięciu numerów w sieci (akurat tego potrzebowałem).

Jak na razie telefon mi siÄ™ podoba.

SMS'y są płatne extra, można też wykupić pakiet 50 SMS'ów za 5 zł, co mi kompletnie nie przeszkadza - jak napiszę 10 wiadomości miesięcznie to jest święto (z tego też powodu nie przeszkadza mi brak normalnej klawiatury).

Dziękuję za wszelkie rady i sugestie!

Pozdrawiam,

Krzysiek Matyasik

[Co kupić] Odwieczny dylemat