Odwieczny problem z parkującym sąsiadem

Data: 2010-09-25 23:31:20
Autor: mvoicem
Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
(09/25/2010 09:24 PM), Dominika wrote:
[...]
 Co moĹźecie mi doradzić. Dzwonienie na policje załatwi sprawę?

Skoro i tak macie na pieńku, to na pewno nie zaszkodzi - przynajmniej dowiesz się jaka jest interpretacja policji w kwestii tego czy wolno tak parkować czy nie.

p. m.

Data: 2010-09-27 15:37:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 25 Sep 2010, mvoicem wrote:

(09/25/2010 09:24 PM), Dominika wrote:
[...]
 Co możecie mi doradzić. Dzwonienie na policje załatwi sprawę?

Skoro i tak macie na pieńku, to na pewno nie zaszkodzi - przynajmniej dowiesz się jaka jest interpretacja policji w kwestii tego czy wolno tak parkować czy nie.

  50 zł za zgłoszenie nieistniejącego wykroczenia czy więcej?
(jest taki mandat)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-09-27 18:35:32
Autor: Andrzej Lawa
Gotfryd Smolik news pisze:

[...]

Musiałbyś udowodnić, że ten ktoś był przekonany, że zgłaszane
wykroczenie nie ma miejsca.

Tutaj osoba zgłaszająca podejrzewa, że jest.

Przykład: widzisz ludzi w bramie przekazujących sobie małe woreczki z
jakimś zielem i gotówkę. Masz pełne prawo podejrzewać, że chodzi o
handel nielegalnymi narkotykami.

Nawet jeśli okaże się, że woreczki zawierały np. próbkę legalnych ziół a
pieniądze były okazyjnie zwracaną pożyczką.

Data: 2010-09-27 21:19:32
Autor: mvoicem
(09/27/2010 03:37 PM), Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Myślę że miałby zastosowanie dopiero w przypadku kiedy zgłosiłaby to po raz 20ty. Za pierwszym razem, jeżeliby to było nieistniejące wykroczenie - raczej by się skończyło na pouczeniu albo i też nie.

Poza tym, można zgłosić podejrzenie popełnienia wykroczenia, czyż nie? Dodatkowo - korespondencyjnie :).

p. m.

Odwieczny problem z parkującym sąsiadem