Odwołać Euro 2012

Data: 2010-06-22 18:54:20
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Odwołać Euro 2012
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqinh$2a9$1mx1.internetia.pl...
Za PRLu wiedzieli, jak się gospodarować

ZTo dlaczego były puste półki kiedy ja chodziłem do szkoły, nie było mieszkań dla normalnych ludzi tylko dla chamów ze wsi i bandziorów z MO, ZOMO, PZPR, WSI, SB? Dlaczego było mięso na kartki, benzyna na kartki, nawet wódka na kartki i papierosy.
POJEBANY PRL POJEBANA KOMUNA, BANDZIORY CHACHMĘTY ZŁODZIEJE, KANCIARZE jak PiS+LPR+Samoobrona
a ty im klaszczesz jak foka
Tfu!

Data: 2010-06-22 18:58:18
Autor: boukun
Odwołać Euro 2012

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:hvqprs$3k8$1speranza.aioe.org...
[...]

Chuj wie o jakich ty czasach piszesz. Moi rodzice dostali mieszkanie przydzielone z prezydium w pierwszym bloku na nowym osiedlu w Jenieniej Górze, na Zabobrzu w 1965 roku, jak ja miałem 4 latka. A w domku, woda, c.o. światło i gaz...

W Berlinie Zachodnim w 1987 roku na Nuekölnie ludzie opalali mieszkania w piecykach brykietem, w Erlenbachu do 2004 roku opalałem piecykiem olejowym...

Gdyby nie stan wojenny, Polska byłaby dzisiaj wolna i krajem mlekiem i miodem płynącym, rządzona przez czystych Polaków...

boukun

Odwołać Euro 2012