"Odwołanie Rostowskiego absurdalne".

Data: 2011-04-27 22:30:15
Autor: Przemysław W
"Odwołanie Rostowskiego absurdalne".
MAREK BOROWSKI PRZECIW DYMISJI MINISTRA FINANSÓW

Marek Borowski staje w obronie ministra finansów Jacka Rostowskiego i zapowiada, że zagłosuje przeciw wnioskowi o jego dymisję. - W dobie, w której walczy się z kryzysem, odwoływanie ministra finansów - który nota bene przedstawił plan walki z tym deficytem - jest po prostu absurdalne - tłumaczył poseł SdPl.
Borowski, który był ministrem finansów w rządzie Waldemar Pawlaka w latach 90. (sam podał się do dymisji) przyznaje, że jest wiele powodów do krytyki obecnego szefa resortu. - Minister zaakceptował obniżenie składki rentowej. To było ok. 12 miliardów złotych obciążenia budżetu - powiedział, by po chwili zaznaczyć: - Ale błędy popełnia każdy.

"Idealny to ten minister nie jest"

Borowski bronił Rostowskiego tłumacząc m.in., że obecny wzrost cen paliw w Polsce to inflacja importowana. - Ona nie wynika z tego, że źle jest zarządzana gospodarka kraju (...), tylko z sytuacji na rynkach krajowych - mówił.

Dalej przekonywał, że walka z drożyzną i inflacją należy przede wszystkim do Narodowego Banku Polskiego. - Idealny to ten minister nie jest. Natomiast: co opozycja proponuje? - pytał i odpowiadając sobie na pytanie stwierdził, że opozycja pomysłów na rozwiązanie problemów nie ma. - Słowo opozycja zobowiązuje. Opozycja to nie oznacza, że "mam gruby kij, którego używam jak tylko mogę". Opozycja oznacza, że myślę przede wszystkim, że konstruuje pewne alternatywne rozwiązania. To jest wielkie zobowiązanie wobec wyborców - kontynuował.

Borowski podkreślił, że sfera finansów państwa jest obszarem bardzo podatnym na demagogię. - Dzisiaj dostrzegam coś bardzo niebezpiecznego: bezwzględną walkę o głosy budowaną na zasadzie bezwzględnej krytyki - ocenił.

I zapowiedział, że nie poprze wniosku o wotum nieufności dla Rostowskiego. - Głos za odwołaniem oznacza, że uważam, że powinien zostać odwołany, a ja uważam, że w dobie, w której walczy się z kryzysem odwoływanie ministra finansów - który nota bene przedstawił plan walki z tym deficytem - jest po prostu absurdalny - wyjaśnił polityk.

Zaznaczył jednak, że stwierdzenie, jakoby był "za" ministrem, jest za mocno powiedziane.

http://www.tvn24.pl/-1,1701035,0,1,odwolanie-rostowskiego-absurdalne,wiadomosc.html

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-28 10:24:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ip9ucp$bm5$1inews.gazeta.pl...
MAREK BOROWSKI PRZECIW DYMISJI MINISTRA FINANSÓW

Akurat Borowski nie jest moim wzorcem. To zdrajca który rozwalił lewicę ale w tym przypadku ma rację! Prezes PiS jako ekonomista?! Śmiechu warte,

BomBel

Data: 2011-04-28 10:43:55
Autor: Tomek

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4db92439$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy zakłądasz, że w miejsce Rostowskiego Tusk powołałby Kaczora? :-) Chyba śnisz...
Rostowski za chwilę wyjedzie za granicę - w końcu ma obcy paszport. I będzie gwizdał na te wnioski o Trybunał - on się ustawił, a długi, jaki narobił, będą spłacały pokolenia...
Tomek

Data: 2011-04-28 11:09:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db928eb$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie zrozumiałeś, nie może składać wniosku o odwołanie ktoś kto nie ma zielonego pojęcia o ekonomii.

BomBel

Data: 2011-04-29 12:10:47
Autor: Tomek

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4db92ed0$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może. Tak jak lemingi mogą głosować nie mając pojęcia o ekonomii.
Tomek

Data: 2011-04-29 12:34:43
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dba8ec7$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy nie uważasz, że to żałosne? Z takim mysleniem zawsze będzie u nas bieda. Do poltyki idą ci którzy chcą się nachapać, a nie ci co coś potrafia.

BomBel

Data: 2011-05-04 10:28:11
Autor: Tomek

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dba9443$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pierwszym motywem powinno być - chcą coś zrobić. Tak oceniam np. Jana Olszewskiego. Reszta pcha się po stołki.
Tomek

Data: 2011-05-04 11:13:12
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dc10e3d$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co takiego zrobił Jan Olszewski?

--
stevep

Data: 2011-05-04 17:06:32
Autor: heÂŽsk
"Odwołanie Rostowskiego absurdalne".
On Wed, 4 May 2011 10:28:11 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

[...]

> [...]

Pierwszym motywem powinno być - chcą coś zrobić. Tak oceniam np. Jana Olszewskiego. Reszta pcha się po stołki.

 to, ze obiecuja nie oznacza, ze chca. mam na mysli oczywiscie  zrobic cos dobrego dla kraju, a przy okazji dla siebie.  jezeli ktos twierdzi, ze zrobi tylko dla kraju, a dla siebie  juz nie to na takiego ktosia patrze z zastanowieniem by nie  powiedziec podejrzeniem. "bezinteresownych" nie ma. kazdy chce
 cos z tego co robi miec. to naturalne. czy moglbys rozwinac
 watek dot. olszewskiego ?

Data: 2011-04-28 13:57:47
Autor: Przemysław W
[...]

Po tym co wyprawiał Leszek Miller, odejścia Bporowskiego nie nazywałbym zdradą.

Przemek