Odwołanie od decyzji analityka.

Data: 2015-08-13 19:41:47
Autor: RobertS
Odwołanie od decyzji analityka.
W dniu 2015-08-13 o 17:13, Bolko pisze:

Zalezy mi na tych pieni±dzach (miał być wkład w biznes) i k*(*)*)(&)a
nie ma.

Można się jako¶ odwołać/cos zrobić?

ps
Inne bajki nie wchodz± w grę już je przerabiałem.

zasadnicze pytanie: w ilu bankach składałe¶ wnioski?

RobertS

Data: 2015-08-13 11:31:17
Autor: Bolko
W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 19:41:49 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

> ps
> Inne bajki nie wchodz± w grę już je przerabiałem.

zasadnicze pytanie: w ilu bankach składałe¶ wnioski?

-- pozdrawiam
RobertS

inaczej rozmawiałem ze wszystkimi bankami jakie s± w ksi±żce telefonicznej 3/4 odpadło w przedbiegach

Data: 2015-08-13 22:15:12
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-13 o 20:31, Bolko pisze:

zasadnicze pytanie: w ilu bankach składałe¶ wnioski?

RobertS

inaczej rozmawiałem ze wszystkimi bankami jakie s± w ksi±żce telefonicznej
3/4 odpadło w przedbiegach

i co, od razu powiedzieli, że nie warto składać wniosków?

od decyzji nie ma sensu się odwoływać, nawet jeżeli analityk popełnił bł±d to bardzo rzadko jego decyzja jest zmieniana

analityk w banku to jak kapitan na statku

widzę tylko tak± opcję, aby złożyć wniosek w innym banku

RobertS

Data: 2015-08-14 01:50:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odwołanie od decyzji analityka.

"RobertS" mqitsg$mqi$2@sunflower.man.poznan.pl

od decyzji nie ma sensu się odwoływać, nawet jeżeli analityk popełnił bł±d to bardzo rzadko jego decyzja jest zmieniana

analityk w banku to jak kapitan na statku

widzę tylko tak± opcję, aby złożyć wniosek w innym banku

Odwoływać się można od decyzji ZUS -- bo ZUS jest obowi±zkowy
i wspólny/komunistyczny.

Ja oddalę każde takie odwołanie arbitralnie -- gdyż ja nie
mam obowi±zku dawania kredytu. Bank też nie ma. Chce -- to
daje; nie chce -- nie daje.

Można co najwyżej zapytać delikatnie, o co bankowi chodzi,
bo być może bank popełnił bł±d, którego pożałuje. [po
uruchomieniu spluwy]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-13 22:17:58
Autor: Bolko
Odwołanie od decyzji analityka.
Można co najwyżej zapytać delikatnie, o co bankowi chodzi,
bo być może bank popełnił bł±d, którego pożałuje. [po
uruchomieniu spluwy]

wła¶nie żebym wiedział o co chodzi

Data: 2015-08-13 22:38:09
Autor: Kris
Odwołanie od decyzji analityka.
W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 07:18:00 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

właśnie żebym wiedział o co chodzi

A co mòwią pracownicy oddziału? Bo analityk to w centrali i z nim się nie skontaktujesz ale pracownik oddziału może wiedzieć coś więcej.
Myślę że bardziej o stronę dochodową i związane z tym ryzyko kredytowe tu chodzi jak o zabezpieczenie.

Data: 2015-08-14 08:18:38
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-14 o 07:38, Kris pisze:

[...]

można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej decyzji, powiedzą "za duże ryzyko banku" i po sprawie...

RobertS

Data: 2015-08-13 23:42:57
Autor: Kris
Odwołanie od decyzji analityka.
W dniu pi±tek, 14 sierpnia 2015 08:18:41 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej >decyzji, powiedz± "za duże ryzyko banku" i po sprawie...
Zgoda
Jednak pracownikom oddziału na sprzedaży zależy więc czasami warto z nimi spokojnie pogadać i podpytać co i jak

Data: 2015-08-14 08:45:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-08-14 o 08:42, Kris pisze:
W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 08:18:41 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
[...]

Co nie znaczy, ĹĽe wiedzÄ… i powiedzÄ… prawdÄ™.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-13 23:49:36
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 14 sierpnia 2015 08:45:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> Jednak pracownikom oddziału na sprzedaży zależy więc czasami warto z nimi spokojnie pogadać i podpytać co i jak

Co nie znaczy, że wiedz± i powiedz± prawdę.
To fakt. Ale podpytać warto.

Data: 2015-08-14 09:16:34
Autor: J.F.
Dnia Fri, 14 Aug 2015 08:18:38 +0200, RobertS napisał(a):
[...]

A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)

J.

Data: 2015-08-14 09:18:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-08-14 o 09:16, J.F. pisze:
[...]

No podpada - klient złożył wnioski tylko do niektórych banków, a inne
zdyskryminował. Na politpoprawną karę zasługuje jak najbardziej!

--
Liwiusz

Data: 2015-08-14 16:20:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odwołanie od decyzji analityka.

"Liwiusz" mqk4o8$c3m$1@node1.news.atman.pl

A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)

No podpada - klient złożył wnioski tylko do niektórych banków, a inne
zdyskryminował. Na politpoprawn± karę zasługuje jak najbardziej!

(; Dokładnie!! Egzekutywa partyjna zajmie się takimi wyskokami!!! -- prywat±!!! ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-14 16:27:43
Autor: RobertS
Odwołanie od decyzji analityka.
W dniu 2015-08-14 o 09:16, J.F. pisze:

można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej decyzji,
powiedzÄ… "za duĹĽe ryzyko banku" i po sprawie...

A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)

J.

nie, takie są przepisy, bank się nie musi tłumaczyć

może niech autor wątku napisze jeszcze dokładnie co potrzebuje, sprawdzę gdzie warto składać

w niektórych bankach można poprosić o ocenę sytuacji (szans na kredyt) jeszcze przed złożeniem wniosku

RobertS

Data: 2015-08-14 16:17:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Odwołanie od decyzji analityka.

"Kris" 3a0fc71d-cb7f-4f8e-b7a5-680ffab6e430@googlegroups.com

Bolko> wła¶nie żebym wiedział o co chodzi

: My¶lę że bardziej o stronę dochodow±

"Bolko" eea7eedc-2fb9-46f7-b3d5-2a54a3983979@googlegroups.com

: kilka ¶rednich krajowych

-=-

[kilka miesięcznie? -- to mało... przeciętniak z tej grupy,
Budzik chociażby, ci±gnie kilka miesięcznych dziennie...]

-=-

   https://youtu.be/y_7yuY05H30?t=1213

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-14 16:30:22
Autor: 666
Odwołanie od decyzji analityka.
Piszesz dużo ogólników, a nie podajesz LTE (warto¶ci pożyczki do warto¶ci działki).

-- -- -

Data: 2015-08-14 16:52:33
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-14 o 16:30,  666 pisze:
Piszesz dużo ogólników, a nie podajesz LTE (warto¶ci pożyczki do
warto¶ci działki).

no może nie LTE tylko raczej LTV ;-)

RobertS

Data: 2015-08-15 09:02:32
Autor: jakson
Odwołanie od decyzji analityka.
Piszesz dużo ogólników, a nie podajesz LTE (warto¶ci pożyczki do
warto¶ci działki).

no może nie LTE tylko raczej LTV ;-)

Może ma smartfona z LTV? ;)

Data: 2015-08-17 09:40:36
Autor: 666
Odwołanie od decyzji analityka.
AFAIK IMHO MSPANC ROTFL ;-)

-- -- -
no może nie LTE tylko raczej LTV

Data: 2015-08-14 16:25:05
Autor: 666
Odwołanie od decyzji analityka.
Może spróbuj jeszcze raz przez dobrego po¶rednika kredytowego?

-- -- -