Odwołanie od decyzji sędziego

Data: 2010-04-18 14:57:11
Autor: Milosz K.
Odwołanie od decyzji sędziego
Temat: umorzenie grzywny nalożonej (moim zdaniem niesłusznie, bowiem mogło się skonczyć na mandacie, zaś wniosek został skierowany do sądu w trakcie kiedy leżałem w szpitalu i silą rzeczy nie mogłęm się pofatygować na policję, żeby złożyć stosowne zeznania i "przypilnować sobie" tego) za spowodowanie kolizji drogowej.

Grzywna częściowo spłacona, jednak w międzyczasie straciłem pracę i utraciłem "płynność finansową". Złożyłem odwołanie o możliwość zamiany na prace społecznie użyteczne (bo spłacić i tak nie mam za co, a formalnie żadnego majątku nie posiadam). Sędzina orzekła, że nie ma podstaw do takiej "zamiany". Ile mam dni na odwołanie, jaka jest procedura odwoławcza i jak sformułować wniosek, żeby odwołanie odniosło określony skutek. Po ilu dniach wyrok się uprawomacnia? Od daty ogłoszenia , czy dostarczenia adresatowi w formie pisemnej?

Pozdrawiam, M.

BTW: Z góry tx za ew. pomoc! __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5026 (20100413) __________

http://www.eset.com

Odwołanie od decyzji sędziego