Odwracacz uciągu do przerzutki szosowej - GDZIE?

Data: 2010-05-07 09:35:48
Autor: Dawid 911
Odwracacz uciągu do przerzutki szosowej - GDZIE?
Bry!
Widział ktos gdzieś adapter do zastosowania przerzutki szosowej do roweru z górnym ciągiem? czyli kółeczko na rurę podsiodłową?
szeroko pojęte sklepy internetowe w kraju lub stacjonarne w Warszawie.
Albo może ktoś uzdolniony i robi za rozsądną kwotę?

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Dawid 911

Data: 2010-05-07 15:25:54
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
Odwracacz uciągu do przerzutki szosowej - GDZIE?
In news:hs0mtj$mlf$1inews.gazeta.pl,
Dawid 911 <911carrera.SKASUJ@gazeta.pl> nabazgrał:
Bry!
Widział ktos gdzieś adapter do zastosowania przerzutki szosowej do
roweru z górnym ciągiem? czyli kółeczko na rurę podsiodłową?

Ja widziałem, u siebie w garażu - produkt z epoki PRL-u!
Jeśli nie znajdziesz nic innego to może ja znajdę, w trakcie sprzatania
wiosennego jestem ;-)

--
Włodek

Odwracacz uciągu do przerzutki szosowej - GDZIE?