Odwracanie uwagi od spraw ważnych

Data: 2013-01-28 12:56:18
Autor: abc
Odwracanie uwagi od spraw ważnych
wPolityce.pl: Dlaczego ta burzliwa i niewątpliwie zajmująca opinię publiczną
rozgrywa się właśnie teraz, czy naprawdę nie ma w Polsce ważniejszych spraw
do załatwienia?

Prof. Krystyna Pawłowicz: Taką metodę rząd stosuje za każdym razem, kiedy
spada mu poparcie. Proszę zwrócić, że zawsze w takim momencie w mediach
wyskakuje sprawa pani matki Madzi, teraz mamy związki partnerskie, następnym
razem pewnie będzie sprawa ustalania płci.

Wyciąganie takich kwestii to zawsze najlepszy sposób na to, żeby odwrócić
uwagę od naprawdę okropnych rzeczy, które się na przykład dzieją w relacjach
Polski z Unią Europejską.

A do przykrycia jest przecież o wiele więcej afer, sprawa upadku LOT-u,
połączenie największych polskich przedsiębiorstw. Jeśli nie chcemy o tym
mówić głośno, to sprawa związków partnerskich nadaje się znakomicie do
odwrócenia uwagi od spraw ważnych dla Polski.

Więcej:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/45703-nasz-wywiad-prof-krystyna-pawlowicz-tusk-odwraca-uwage-od-waznych-spraw-klotnia-o-zwiazki-partnerskie-ale-tym-razem-sie-przeliczyl

Data: 2013-01-28 04:36:59
Autor: etyci
Odwracanie uwagi od spraw ważnych
Krystyna Pawłowicz ma ten power kobitka

Data: 2013-01-28 04:59:01
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:36:59 UTC+1 użytkownik etyci napisał:
Krystyna Pawłowicz ma ten power kobitka

um ta tego no... na zawsze dziewica!

Data: 2013-01-28 20:01:48
Autor: cudoziemiec
Odwracanie uwagi od spraw ważnych

Krystyna Pawłowicz ma ten power kobitka

um ta tego no... na zawsze dziewica!

a czego temat dotyczył ? hetero czy dziewictwa, bo juz nie jestem pewien

p.s
 poluzowac troche lejce i juz sie partnerstwo rozbryka no
po co to zwyczajnym Polakom,
jak cos z tego dobrego bedzie to jeszcze mozna sie zastanowic

Data: 2013-01-28 20:42:11
Autor: cudoziemiec

Użytkownik "etyci" <etyci@wp.pl> napisał w wiadomości news:9c516722-836b-4d48-a863-d60c60ebb96cgooglegroups.com...
Krystyna Pawłowicz ma ten power kobitka

pani Pawłowicz Krystyna to fajna sędzina
nie tylko dziewczyna.

Data: 2013-01-28 04:46:20
Autor: etyci
Odwracanie uwagi od spraw ważnych

Dobrze ze jest taka , ktorej chodzi tez o zwyklych ludzi i normalnych .
Jakby takiej nie było , pewnie trzeba byłoby ją wymyśleć.
Az człeka rozpiera, zeby nie rzec rozbiera, znaczy rozbraja
kiedy inne opozycje raczej nie tyle roznosi bycie u "władz" co rozkłada

Data: 2013-01-28 17:52:02
Autor: Marek Czaplicki
etyci pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 28 styczeń 2013 13:46:

[...]

Od kiedy to "opozycje" są u władzy?

Data: 2013-01-28 19:56:50
Autor: cudoziemiec
Odwracanie uwagi od spraw ważnych

Od kiedy to "opozycje" są u władzy?

pewnie tak im sie zdaje tym innym

Data: 2013-01-28 20:14:28
Autor: jr

Użytkownik "cudoziemiec" <cudoziemiec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ke6hk6$jn$1node2.news.atman.pl...

| pewnie tak im sie zdaje tym innym

Ja znam takich, co sa swiecie przekonani o tym, ze nadal rzadzi PiS
(a co ty na to matusm?)

Data: 2013-01-28 20:51:42
Autor: cudoziemiec
Odwracanie uwagi od spraw ważnych
chyba jak na tą grupe to zbyt obiektywnie w jednym

Zawsze na jakims temat najlepiej dwa wątki.
skrajne .

Data: 2013-01-28 21:17:26
Autor: leszek niewiadomski
Am 28.01.2013 13:46, schrieb etyci:

[...]

Az przykro ze takie cos nie zostalo zagospodarowane i nie robi nic uzytecznego dla spoleczenstwa. Gdy zejdzie z tego podolu, to jej wielka biblioteke ksiazek dewocyjnych i kolekcje dobrze ukrytych wibratorow obcy ludzie wyrzuca na smietnik.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-28 16:49:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:56:18 +0100, abc napisał(a):

wPolityce.pl: Dlaczego ta burzliwa i niewątpliwie zajmująca opinię publiczną
rozgrywa się właśnie teraz, czy naprawdę nie ma w Polsce ważniejszych spraw
do załatwienia? Jeśli nie chcemy o tym
mówić głośno, to sprawa związków partnerskich nadaje się znakomicie do
odwrócenia uwagi od spraw ważnych dla Polski.

Dyskusje na temat zwiazkow partnerskich nie wywolal rzad ale Palikot i PiS. --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-28 19:44:59
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
publiczną
| rozgrywa się właśnie teraz, czy naprawdę nie ma w Polsce ważniejszych

Coz to abc? Sumienie cie ruszylo?
Zapewnieam cie, ze nie bedzie juz takich debat, gdy braknie religijnych
intruzow w swiecie polityki