Odwracanie uwagi od wyborczej kleski

Data: 2009-06-10 18:01:29
Autor:
Odwracanie uwagi od wyborczej kleski
prezes robi co moze. a to pobito politycznie jakas aktorke w piatek (wg informacji prezesa)
lub sobote (wg informacji Kotki), a to skradziono laptop z najnowszymi
SIMS'ami, a AK-owcy wciaz spiskuja przeciwko NFOZ... cuda panie, cuda!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:16:29
Autor: Lorn
<he®sk> pisze:
[...]

Takie cuda to tylko przy wódzie.

Data: 2009-06-10 18:20:01
Autor: HaMMeR
<he®sk> wrote:
[...]

To ty jeszcze walkujesz ten smieszny temat tych jeszcze smieszniejszych wyborow???
Tobie chyba klapa od sedesu upadla na mozg, ze wogole uwazasz te smieszne
wybory za jakis istotnieszy temat do dyskusji!
Obodz sie sieroto umyslowa, bo przespisz moment zmiany Ojczyzny w Heimat!!!

Data: 2009-06-10 18:27:26
Autor: >he®sk>
On Wed, 10 Jun 2009 18:20:01 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]

To ty jeszcze walkujesz ten smieszny temat tych jeszcze smieszniejszych wyborow???

 nabijam sie z traumy ktora znow dopadla elktorat pis-u.

Tobie chyba klapa od sedesu upadla na mozg,

 pije ze szklanki. nie tak jak ty z sedesu ;o)

ze wogole uwazasz te smieszne wybory za jakis istotnieszy temat do dyskusji!

 wqrzasz sie ? denerwuje cie zachowanie prezesa ?

Obodz sie sieroto umyslowa,

 nie przenos na innych swoich problemow genetycznych.
bo przespisz moment zmiany Ojczyzny w Heimat!!!

 ja, ja. to jest argument. ja,ja.  zabraklo argumentow "mlotku" ? ;O)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:32:03
Autor: HaMMeR
Odwracanie uwagi od wyborczej kleski
ciach

  ja, ja. to jest argument. ja,ja.
  zabraklo argumentow "mlotku" ? ;O)))

--

HeSk

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No wlasnie.., chyba masz racje ze to cienkie..
Co ty w sobie masz, ze nie chce mi sie komentowac
twoje wypoty z minimalna nawet, klasa..?

Data: 2009-06-10 18:35:58
Autor: pluton
[...]

A jak mu sie jakas Maslanska wypisuje z piaskownicy, to mowi
'kuzwa, ale o co biega ? wlasnie 2 minuty temu sie dowiedzialem,
ze miala zajebisty wynik wyborczy'

Nullification

Data: 2009-06-10 21:27:03
Autor: matador
<he®sk> pisze:
[...]

Bigbrednie Hesku...

matador.

Data: 2009-06-11 10:21:39
Autor: >he®sk>
Odwracanie uwagi od wyborczej kleski
On Wed, 10 Jun 2009 21:27:03 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

<he®sk> pisze:
> [...]
> lub sobote (wg informacji Kotki), a to skradziono laptop z najnowszymi
> SIMS'ami, a AK-owcy wciaz spiskuja przeciwko NFOZ... cuda panie, cuda!

 oczywiscie ze brednie ;o). tak jak genialne stwierdzenie prezesa,  o tym, ze to elektorat PO spuscil manto aktoreczce, prawda ?
 trzeba byc wyjatkowo obludnym i glupim by tworzyc takie teorie.

  --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 21:48:21
Autor: raff
wrote:

<he®sk> pisze:
[...]

Heniutek twierdzi ze sama sie pobila. No przeciez tylko dlatego ze to Platforma, a to przeciez niemozliwe.

R.

Odwracanie uwagi od wyborczej kleski