"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował

Data: 2010-11-21 21:29:37
Autor: zdumiony
"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
W dniu 21-11-2010 21:19, no spam please pisze:
W moim przypadku oba te warunki zachodzą (spłacam z mbanku - jakoś bym
to sobie oskryptował) i aż mnie korci żeby spróbować. Z drugiej strony

A jak się oskryptowuje mBank?

Data: 2010-11-21 15:43:00
Autor: no spam please
On Nov 21, 9:29 pm, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

> W moim przypadku oba te warunki zachodzą (spłacam z mbanku - jakoś bym
> to sobie oskryptował) i aż mnie korci żeby spróbować. Z drugiej strony

Tutaj
http://pastebin.com/JYTPCW0e

wrzuciłem bardzo prosty przykład tego co ja bym potrzebował
(automatyczny login i kilkukrotne odpalenie
zdefiniowanego przelewu - kwota jest już wypełniona).
Java+HtmlUnit - bez problemu powinno dać się przerobić na jakiś język
skryptowy typu groovy/beanshell itp.

Kiedyś w necie widziałem też jakieś perlowe api.

Data: 2010-11-22 00:56:20
Autor: XYZ
On 22.11.2010 00:43, no spam please wrote:
[...]

Jeżeli chcesz spróbować na masową skalę, znajdź bank do którego można importować przelewy. Wydaje mi się, że można w ofertach dla firm w BZWBK, ING, BPH, Meritum, neoBank.

Data: 2010-11-22 10:35:47
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-11-22 00:43, no spam please pisze:
[...]

Było!

[...]

A po co taka armata na wróbla i po co wyważać otwarte drzwi?

Instalujesz sobie iMacros,
nagrywasz makro, ewentualnie trochę je poprawiasz i załatwione - tylko odpalać.

"Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował